ما آمده ایم تا با کمک شما بهترین در اینترنت باشیم. توجه:این وب سایت فقط بخش بازاریابی آن فعال است. پشتیبان:tanvarzshop@gmail.com

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2955
  • بازدید دیروز : 2726
  • بازدید کل : 4036441

پیوند ها

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی در منزل


آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی در منزل


آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی در منزل

 

دوره آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران و کسب درآمد از اینترنت واقعی

 

حتما دوست عزیز در اینترنت پکیج های کسب درامد میلیونی و از این دسته اموزش ها به چشمتون خورده و حتما برای یک بار هم شده از این محصولات خریداری کرده باشید.خب اگر شما این کار رو نکردین بنده بیش از 20 نوع ازاین آموزش ها وپکیج ها را خریداری کرده ام و خوانده ام ووجه تشابهی که در اکثر همه ی ان ها وجود داشت یک سری دستور العمل های تکراری بود که فقط شاید برای مدت زمان کوتاهی می شد کسب درامد از اینترنت کرد روش های بسیار زیادی در اینترنت برای کسب درآمد وجود داره ولی آیا همه این روش ها پولسازه ؟ متاسفانه باید بگم هیچ کدوم از این روش ها به درد نمیخوره و فقط وقت ادم را تلف میکنه .

داستان زندگی من و کسب درآمد از اینترنت

خب بزارید داستان زندگی خود رو براتون تعریف کنم در ابتدا که من علاقمند به کسب وکار اینترنتی و کسب درامد از اینترنت شدم اولین کاری که کردم خودم یک وبلاگ در سیستم وبلاگ دهی بلاگفا راه انداختم . بعد به خیال خودم گفتم حتما بعد از مدتی که ترافیک وبلاگم بالا گرفت میتوانم سفارش تبلیغات از دیگران بگیرم وبزارم داخل وبلاگ ودر ازای آن هزینه ای از آنها دریافت کنم .

ولی واقعا این طور نشد و من برای اولین با شکست خوردم کار بعدی که انجام دادم در وب سایت های کلیکی عضو شدم و روزانه روی تبلیغاتی که در روی پنل کار بری بود کلیک میکردم در روز های اول خوب به نظر میرسید تا اینکه اخر ماه شد ودیدم زحماتی که در طول یک ماه کشیده ام کلا هفت الی ده هزار تومان بود و برای دومین بار در کسب وکار اینترنتی شکست خوردم پس به سراغ کار دیگه ای رفتم.

این بار به سراغ سیستم های همکاری در فروش و شروع به تبلیغات برای فروش محصولات مختلف کردم حتی هزینه ای برای تبلیغات دادم و پنل ایمیل مارکتینگ تهیه کردم ایمیل های یادی رو به افراد ی می فرستادم اما سفارشاتی که اوکی میشد در ماه پول تبلیغاتی که در ماه خرج می کردم را در نمی آورد. این کار را ول کردم پس نتیجه گرفم که انسان با کار کردن برای دیگران به جایی نمی رسه وباید برای خودم کار کنم تا اینکه توسط یکی از دوستانم با شیوه ای اشنا شدم که روش اصلی درامد زایی سایت های بزرگ وبازاریابان موفق بود اجازه بدین این شیوه رو با مثالی برایتان توضیح بدم :

فرض کنید شما محصولی دارید به قیمت 30 هزار تومان و روزانه 300 بازدیدکننده دارید که رسیدن به این مقدار بازدید کننده در روز واقعا کار ساده ای میباشد البته نگران نباشید به شما یاد میدهم که چگونه بازدید های زیادتری نیز داشته باشید و فرض کنید از این 300 بازدید فقط 150 نفر عضو سایت شما شوند وایمیل خودشان را به شما بدهند اگر همین طوری پیش برید تا اخر ماه 45000 ایمیل یا عضو دارید و حالا شما میای وبه 4500 نفریا عضو ایمیل ارسال میکنی وفرض میکنیم از این تعداد 45000نفر فقط یک درصد محصول شما را خریداری کنند در نتیجه درامد شما از فروش این محصول 1.350.000تومان میشود شما دوست عزیزم تنها با ارسال یک ایمیل تبلیغاتی که طراحی و ارسال ان 10 دقیقه زمان میبرد به اعضا و افرادی که ایمیل ان ها را در یافت کرده اید به این مقدار کسب درامد کنید.

باور نکردنیه درسته حالا ممکنه شما چندین محصول وبا قیمت های بیشتری داشته باشین و از طرفی بازدید کننده ی بیشتر عضو های بیشتر ودر نتیجه فروش بیشتری خواهید داشتو حساب کن چه اتفاقی می افته به چه رقم هایی میرسی ؟ دوست من باور کن رسیدن به چنین ارقامی بسیار کار ساده ای میباشد فقط باید بخواهید.

وقتی میتونی در اینترنت به این درامد میلیونی وحتی حلال برسی چرا این کار رو انجام نمیدی دوست من . من به تو قول میدم که اگه از همین الان دست به کار بشی و کسب وکار اینترنتی خودت رو راه اندازی کنی در عرض کمتر از شش ماه میتونی به این امار وار قام باور نکردنی برسی .

 

در کمتر از 1 هفته میلیونر همکاری در فروش شدن را شروع کنید.

برخی از مزایای دوره فوق پیشرفته آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران و کسب درآمد از اینترنت واقعی و میلیونرهای همکاری در فروش:

1 - آموزش ها این دوره شما را با 2 ساعت کار روزانه و بعد از 4 ماه به درآمدهای میلیونی می رساند

2 - این کسب و کار حتی با 50 هزار تومان قابل راه اندازی می باشد و شما تقریبا به هیچ سرمایه ای احتیاج ندارید

3 - حتی در روزهای تعطیل و ساعت های خواب هم درآمد خواهید داشت

4 - اگر در خرید و سفر کردن به مشکل مالی برخورد کرده باشید، حتما ارزش توانایی بدست آورن درآمدهای بالا را می دانید. در این دوره این توانایی را بدست خواهید آورد

5 - در این دوره از بزرگترین رازی که موفق ترین صاحبان کسب و کار اینترنتی از فاش شدن آن هراس دارند مطلع می شوید

اگر کارمند هستید و از حقوق محدود و ساعت کاری بالا و رئیس خود رضایت ندارید... در این دوره به شما آموزش های را می دهیم که فقط با 2 ساعت کار روزانه کسب و کاری را آغاز کنید که در 4 ماه درآمدهای میلیونی را داشته باشد و از همه مهمتر دیگر خبری از دستورات رئیس نیست!

چون شما مدیر کسب و کارتان هستید.

اگر شغلی ندارید و می خواهید کسب و کاری پرسود را با کمترین سرمایه آغاز کنید ... در این دوره به شما آموزش می دهیم که چگونه حتی با 50 هزار تومان این کسب و کار را شروع کنید و از بدست آوردن درآمدهای میلیونی لذت ببرید

اگر عاشق کسب و کار اینترنتی هستید و می خواهید درآمدهای بالا و میلیونی را تجربه کنید... در این دوره به شما آموزش می دهیم که چگونه با کمترین دانش ممکن این کسب و کار را راه اندازی کنید و درآمدهای میلیونی را تجربه کنید.

اگر در این دوره شرکت نکنید چه اتفاقی می افتد؟

در این لحظه اتفاقی نمی افتد اما...

1 - شخصی که در این دوره شرکت کرده است حداکثر بعد از 1 ماه تمام پیش نیازهای شروع این کسب و کار را فراهم کرده و آماده شروع این کسب و کار پولساز است

2 - دو ماه بعد کاملا به این کسب و کار مسلط شده است و مراحل آن را طی می کند

3 - سه ماه بعد در یک قدمی کسب درآمد قراردارد

4- چهار ماه بعد درآمدهای میلیونی را در حساب بانکی خود مشاهده می کند

و این درحالی است که در چنین روزی با شرکت در این دوره تمام موارد بالا را بدست آورد و شما حالا در این روز قرار دارید و با شرکت در این دوره ارزشمند و پولساز تا 4 ماه دیگر فرایند بالا را طی خواهید کرد و قطعا به درآمدهای میلیونی خواهید رسید.

 

ویژگی های کسب و کار راحت اینترنتی که در این بسته آموزشی خواهید آموخت:

 

1-بدون نیاز به مدرک،دانش و یا تخصص خاص

 

2-بدون نیاز به هزینه زیاد و سرمایه

 

3-بدون نیاز به وقت زیاد

 

4-صاحب کسب و کارتون خودتون هستید و نیازی نیست صدای غرزدن رئیس یا مرخصی ندادنش و... رو بشنوید! شما تو این کار آزاد هستید...

 

4-درآمد راحت و عالی درمنزل

 

و... که خیلی ویژگی های خوب و زیاد دیگه ای این کار فوق العاده داره که وقتی وارد کار بشین، خودتون باهاشون آشنا میشید.

 

با تهیه ی دوره آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران و کسب درآمد از اینترنت واقعی دقیقا چه چیزی نصیب من میشود ؟

 

  • راه اندازی وب سایت و فروشگاه اینترنتی در عرض 5 دقیقه بدون کد نویسی
  • افزایش بازدید سایت و فروش از طریق seo سایت
  • تولید محصولات دانلودی توسط خودتان وبراساس تبدیل مهارت به ثروت
  • کسب درآمد میلیونی از طریق تولید محصولات دانلودی
  • فروش محصولات دانلودی دیگران ( همکاری در فروش محصولات دانلودی ) و کسب درآمد مکمل

 

  • با شیوه های ایمیل مارکتینگ(بازاریابی ایمیلی) وکسب درآمد میلیونی از ایمیل مارکتینگ اشنا میشوید .
  • چگونه بدون دانش برنامه نویسی خود صفحه فرود را در عرض ده دقیقه بسازیم
  • چرا ایمیل مارکتینگ بهترین روش تبلیغاتی است
  • چگونه لیستی از مخاطبین علاقه مند به کسب و کار خودتان را تهیه کنیم
  • نحوه محاسبه و و پیداکردن بهترین زمان ارسال ایمیل در کسب و کار خودتان
  • در چه سایت ها و چگونه تبلیغ کنیم تا فروش میلیونی داشته باشیم
  • چگونه تبلیغات رایگان و غیر رایگان یا پولی انجام دهیم تا به فروش 100 در صد منجر شود؟
  • چگونه در 20 دقیقه متون تبلیغاتی پر بیننده را ایجاد کنیم تا به فروش منجر شود؟
  • تکنیک های فروش میلیونی محصولات همکاری در فروش وخودمان چیست وچگونه فروش میلیونی داشته باشیم.
  • چگونه 25000 ایمیل رایگان در ماه برای کاربران خودتان ارسال کنید و 100% در اینباکس باشد چگونه 12000ایمیل رایگان در ماه وبه صورت کاملا رایگان ارسال کنیم
  • چگونه محتوایی تولید کنیم که برای مخاطبین جذاب باشد
  • صفحات فرود چه هستند و چگونه باید آنها را ایجاد کنیم
  • ساخت صفحات فرود حرفه ای بدون نیاز به کدنویسی خبدوستان گلم شاید تا به حال در مورد کسب وکار اینترنتی زیاد شنیده باشید اما هرچقدر محصول خوبی داشته باشید اما راه های فروش محصولتان را بلد نباشید باشکست رو برو میشوید. بهترین سیستم های همکاری در فروش چیست وچگونه از محصولات دیگران درامد زایی داشته باشم؟

 

1-آموزش راه اندازی راحت و رایگان یک سایت فروشگاهی اینترنتی با تمامی امکانات(ماشین پولسازی خودکار شما)

 

2-آموزش نکات و ریزه کاری های بازاریابی و تهیه محصولات و فروشگاه به صورت کامل و اصولی در قالب : مجموعه نکات VIP

 

3-آموز‌ش روش های دیگر تضمینی و کامل کسب درآمد از اینترنت

 

4-پکیج های ویژه که در سایت های دیگر با قیمت های نجومی فروخته می شد!

 

تمامی این آموزش های بی نظیر، فقط با قیمت 19900تومان تا مدت محدود برای شما متقاضیان عزیز قرار داده شده که اگه کمی با اینترنت آشنا باشید میدونید فقط راه اندازی یک فروشگاه، بالای 100هزارتومان خواهد بود. همچنین آموزش هایی که در مجموعه نکات VIP قرار داده شده، در کلاس های آموزشی دوره های کارآفرینی با قیمت های زیاد آموزش داده میشه. همچنین دقت کنید که در ماشین پولسازی خودکارتون(فروشگاهتون) اصلا نیازی نیست که محصول واقعی و جنس داشته باشین! نگران هیچ چیزی نباشید، چون تمامی راهنمایی های لازم داخل پکیج برای شما دوست خوبمون قرار داده شده است.

 

+ ضمنا، آپدیت های پکیج برای متقاضیان ارسال خواهد شد.

 

ما حامی شما دوست عزیز و اقتصاد کشورمان هستیم.

 

سایت های مختلف و زیادی رو دیدیم که محصول بی کیفیت، قدیمی و بی فایده ای رو در چند DVD و با حجم زیاد و قیمت های عجیب و غریب قرار داده بودند که غیر از گیج کردن متقاضی کسب و کار و اعصاب خردکردن، واقعا چیز دیگری به دنبال نداشت و معلوم بود که هدف این قبیل سایت ها آموزش نیست!!!

 

باید بگم که الان زمانه تغییر کرده و خیلی از مشاغلی که روزی پردرآمد بودند، امروزه جزء شغل های نامتناسب و کم درآمد تلقی می شوند. به نظر ما، برخی انسان ها فراموش کرده اند که همراه با ظهور سال های نوین و عصر تازه ارتباطات و اینترنت(قرن بیست و یکم) ، شیوه زندگی و نیازهای انسان ها و هم چنین شیوه های درآمدزایی هم تغییر کرده و مثل هرچیزی راحت شده!

 

پس شما دوست عزیزی که این متن رو مطالعه می کنی :

باید بدانید که برای کسب ثروت و درآمد، باید کاری غیر از آنچه دیگران انجام می دهند، انجام دهید. لزوما برای درآمدزایی در این قرن نباید کارهای سخت و طاقت فرسا انجام داد.

این را بدانید که هر چيزی را که عميقا باور داشته باشيد برايتان به واقعيت بدل می‌شود.

 


توصیه ما به شما عزیزان :

وقت خود را بیهوده تلف نکنید و اگر روزی حتی یک ساعت وقت آزاد دارید(فقط 1 ساعت)، از آن نهایت استفاده را کرده و آن را به پول تبدیل کنید.

 

حداقل 90درصد از کارهايی که انجام می‌دهيم، از روی عادت است، چه عادت‌های مفيد و چه عادت‌های مضر.

پس :

 

چه خوب است که عادت‌هايی را که موفقيتمان را تضمين می‌کند در خود پرورش دهیم.

اما، چگونه؟

 

با آموزش تجربیات و کارهای افرادی که قبلا طعم شیرین موفقیت را چشیده اند و معنای آن را درک کرده اند، حالا در هر زمینه ای، چه درآمدزایی و چه مهارت های دیگر. و چه بهتر است که این آموزش، درباره درآمدزایی بیشتر باشد. چرا که پول، حل کننده اکثر مشکلات انسان هاست.

 

متاسفانه اکثر ما انسان ها زندگی نمی کنیم... بلکه فقط در اندیشه زندگی کردن به سر می بریم!
ببینید پول همه چیز نیست. همه ی خوشبختی نیست. اما، می تواند برای اسنان، خوشبختی را به ارمغان بیاورد.

این پکیج ویژه، برای کسانیست که می خواهند از صفر و با سرمایه اندک و یا بدون سرمایه، کار آنلاین خودشان را شروع کنند و ثروتمند شوند. مجموعه ما به تازگی تهیه و منتشر شده و انحصاری است. (نسخه 2017)

 

در هیچ سایت دیگری، تاکید می کنیم در هیچ سایت دیگری، این مجموعه را نخواهید یافت!

 

من هم زمانی که اسم (( کسب درآمد از اینترنت ))رو می شنیدم، همین حس شما رو داشتم و در جایگاه الان شما بودم و اصلا باورم نمیشد که بشه از اینترنت و فضای مجازی کسب درآمد کرد!!! و با خودم می گفتم که این دروغی بیش نیست و الکیه و فکر می کردم همه دروغ میگن!!! اما یک روز تو سال 88 با خودم عهد کردم که هر جور شده راه کسب درآمد از اینترنت رو پیدا کنم. یک دودوتا چارتای ساده پیش خودم کردم که این ضرب المثل معروف که شاید شنیده باشین یادم اومد که:

"تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها! "

با خیلی از اساتید مشورت کردم و مشاوره گرفتم ومیلیون ها تومن از پس انداز چندساله ای که داشتم رو برای کسب آموزش و تجربه، سرمایه گذاریکردم و ماه ها طول کشید و راستش حتی کمی هم از دوستان و خانواده قرض گرفتم و سایت های مختلف خارجی رو دیدم و به هر سایتی که فکرش را بکنید هم سر زدم و چندصد دلار صرف خرید کتاب های خارجی از اساتید خارجی در این زمینه کردم. واقعا واسه آموزش این کار وقت گذاشتم و دنبالش رفتم تا اینکه بالاخره بعد از 2سال موفق شدم و فهمیدم که چی به چی هست و جواب تک تک سوالاتم رو پیدا کردم و موفق به کسب درآمد عالی در این زمینه شدم. حالا 5 سال هست که مشغول این تجارت فوق العاده و مهم تر ازهمهراحت، هستم و درآمد قابل توجهی رو هم از این راه کسب میکنم. بعد فهمیدم که در گذشته زمانی که نمیدونستم این کار چجوریه و چیه و چیکار باید بکنم، چه اشتباهی می کردم که فکر می کردم همه دروغ میگن و فقط من راست میگم! از خداوند طلب بخشش کردم و تصمیم گرفتم که نتیجه و چکیده تجربیات چندساله خودم رو در اختیار کسانی که خواهان موفقیت هستند قرار بدم. الان در این لحظه، به شما دوست خوبم میگم که:

بله. واقعا کسب درآمد از اینترنت ممکنه و قطعیه

و اما خبر خوب برای شما دوست عزیز

حالا شما می توانید به راحتی از نتیجه ی 8 سال تلاش ما و گروه آموزش کسب درآمد ونوس به راحتی استفاده کنید. راه هشت ساله رو شما می تونید هشت روزه برین و بدون دردسر، خیلی آسان شروع به کسب درآمد کنید.

ما قبلا این جاده را برای شما هموار کرده ایم،

حالا فقط تصمیم با شماست که در آن گام بردارید و به موفقیت دست یابید.

سوالات متداول

ضمانت دوره آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران و کسب درآمد از اینترنت واقعی به چه صورت است؟

ضمانت این دوره تا پایان سال یعنی حدودا 3 ماه معادل با 90 روز می باشد و به محض اینکه شما در دوره شرکت کنید فعال می شود و اگر به هر دلیلی از دوره ناراضی بودید ما تمام مبلغ پرداختی شما را بازگشت می دهیم. معیار فقط نظر شخصی شما می باشد و هیچ سوالی از شما نمی پرسیم.

( البته مطمئنیم با مشاهده مطالب دوره شگفت زده خواهید شد )

آیا تضمینی وجود دارد که بعد از شرکت در دوره آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران و کسب درآمد از اینترنت واقعی به درآمد برسیم؟

شما در صورتی که به مطالب گفته شده در دوره عمل کنید حتما به درآمد خواهید رسید چون سایت نایاب نت از طریق مطالبی که در این دوره گفته خواهد شد نیز به درآمد های خوبی رسیده است. پس مطمئن باشید در صورت عمل کردن به آموزش ها به درآمد خواهید رسید.

آیا دوره آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران و کسب درآمد ازاینترنت واقعی پشتیبانی دارد؟

بله

این دوره دارای پشتیبانی مادام العمر می باشد و هر زمانی که شما به مشکلی برخورد کردید ما در خدمت شما خواهیم بود.

آیا مطالبی که در دوره آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران و کسب درآمد ازاینترنت واقعی گفته می شود در ایران قابل اجرا است؟

آموزش های دوره کاملا با شرایط ایران مطابق است و از این نظر نگران نباشید.

آیا شما خودتان از این روش کسب درآمد استفاده کرده اید؟

بله

بسیاری از مطالبی که در دوره به شما آموزش داده خواهد شد در سایت ما اجرا می شود و ما از این طریق به درآمدهای خیلی خوبی رسیده ایم و شما هم با اجرای آموزش ها به درآمدهای بسیار خوبی خواهید رسید.

چرا باید در دوره آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران و کسب درآمد از اینترنت واقعی شرکت کنم؟

در جواب این سوال باید بگوییم که به شما قول می دهیم با شرکت در این دوره شگفت زده خواهید شد و فقط با دیدن جلسه اول این دوره متوجه خواهید شد که این دوره کاملا متفاوت با چیزی است که شاید فکرش را کرده باشید.

ما تضمین کسب درآمدهای میلیونی را از طریق اجرای مطالب دوره را از همین حالا به شما می دهیم.

مشخصات دوره

مخاطب: علاقه‌مندان به کسب درآمد از اینترنت ، کارمندان ، افراد جویای شغل ، علاقه‌مندان به کسب و کار اینترنتی و کسب درامد اینترنتی واقعی

 

 

 

مبلغ قابل پرداخت:19.500تومان

  انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 455

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

آموزش نحوه تهیه مدار چاپی

آموزش نحوه تهیه مدار چاپی

همه کسانی که در زمینه طراحی و ساخت مدارات الکترونیکی فعالیت می کنن و با مدارات آزمایشی سر و کار دارند با مسائل مربوط به استفاده از فیبر سوراخدار و مدارات چاپی آشنا هستند. معمولا برای پیاده سازی مدارات کوچک از فیبر های سوراخدار آماده موجود در بازار استفاده می کنیم. ولی زمانی ... ...

پاورپونت آموزش چکیده نویسی (ویژه اساتید پژوهش)

پاورپونت آموزش چکیده نویسی (ویژه اساتید پژوهش)

بسمه تعالی   پاورپونت آموزش چکیده نویسی - ابزاری کلیدی برای اساتید پژوهش آیا به دنبال راهی هستید تا مهارت‌های چکیده نویسی خود را به سطح بعدی ببرید؟ پاورپونت آموزش چکیده نویسی ما، طراحی شده ویژه اساتید پژوهش، ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا با اصول و تکنیک‌های ... ...

گنجینه آلفا

گنجینه آلفا

  محصول صوتی گنجینه آلفا،مجموعه 14 موزیک (امواج باینورال)آلفا می باشد.شنیدن این امواج صوتی در هنگام مطالعه، مدیتیشن و یا استراحت،پیشنهاد میشود. برای شنیدن این موزیک ها شما به یک هدفون و یا هنزفری با کیفیت نیاز دارین.موقع شنیدن موزیک شما باید هدفون سمت راست(R) را دقیقا روی ... ...

طرح جابر برنج

طرح جابر برنج

طرح جابر برنج طرح جابر برنج مناسب برای پایه اول، دوم و سوم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی می باشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح ... ...

مدیریت ارجاع نمونه هاي بالیني

مدیریت ارجاع نمونه هاي بالیني

حجم فایل : 135.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 22 بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت ارجاع نمونه هاي بالینيدرآزمایشگاههای پزشکی در صورت وجود ارتباط بین آزمایشگاههای ارجاع با ارجاع دهنده با تدوین قرارداد، این ارتباط شفاف می گردد . نکات مهم در خصوص نحوه تدوین ... ...

پس زمینه لایه باز استوری اینستاگرام حاشیه صورتی اسب تکشاخ یونیکورن

پس زمینه لایه باز استوری اینستاگرام  حاشیه صورتی  اسب تکشاخ یونیکورن

پس زمینه لایه باز استوری اینستاگرام حاشیه صورتی اسب تکشاخ یونیکورن     فرمت اصلی PSD   سایز استوری اینستاگرام مخصوص پیچ های کاری و شخصی مخصوصا بلاگر ها کیفیت عالی لایه باز قابل ویرایش با این فایل میتونین پس زمینه های استوری های بسیاز جذابتری داشته باشین   فرمت ... ...

گزارش کار آزمايشگاه مکانيک خاک

گزارش کار آزمايشگاه مکانيک خاک

حجم فایل : 964.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 14 گزارش کار آزمايشگاه مکانيک خاک آزمایش شماره 6 : آزمايش تراكم خاك بسمه تعالی آزمايشگاه مكانيك خاك اساتيد محترم : جناب آقاي مهندس ملاباشي جناب آقاي دکتر متين جناب آقاي بهادرياعضاء گروه : محمد مهدي حاجي زماني ... ...

سوالات امتحانات خرداد زبان انگلیسی نهم

سوالات امتحانات خرداد زبان انگلیسی نهم

عنوان جزوه : سوالات امتحانات خرداد زبان انگلیسی پایه نهم تعداد صفحات : 11 فرمت جزوه : pdf توضیحات بیشتر درباره جزوه : جزوه سوالات برای امادگی امتحانات نوبت دوم زبان انگلیسی و مربوط به پایه نهم است. این جزوه در 11 صفحه اماده سازی شده است و کیفیت بالایی دارد. لازم به ... ...

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

متن کامل مقالات «کنفرانس بین المللی مبلمان و دکوراسیون - دکو 2011» - 35 مقاله

متن کامل مقالات «کنفرانس بین المللی مبلمان و دکوراسیون - دکو 2011»  - 35 مقاله

نخستین کنفرانس بین المللی مبلمان و دکوراسیون - دکو 2011 دل مرکز همایش های صدا و سیما (تهران) برگزار شده است. متن کامل 35 مقاله به صورت PDF در این بسته ارائه شده است.   محورهای کنفرانس دکو 2011: - چشم اندازو چالش های صنعت مبلمان کشور در بخش های واردات، تولید، توزیع و ... ...

مراحل ساختمان سازی

مراحل ساختمان سازی در این تحقیق موضوعات مراحل انجام کار ساختمان سازی بعد از انجام قرارداد تجهیز کارگاه و اماده کردن کارگاه ساختمانی تسطیح محوطه گود برداری زهکشی پر کردن چاه ها  قنوات و قطع اشجار نقاط نشانه و مبدا ساختمان ها و تجهیزات و تجهیز کارگاه تحویل وکنترل مصالح انواع ... ...

بررسی و ارزیابی توپولوژی در شبکه و switch

بررسی و ارزیابی توپولوژی در شبکه و switch

حجم فایل : 851.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 24 1 بررسی و ارزیابی توپولوژی در شبکه و switch 2 Switch 3 توپولوژی چیست؟ نحوه کابل بندی درشبکه های کامپیوتری را توپولوژي می گویندانواع آن1- توپولوژي خطی یا BUS 2- توپولوژي حلقه ای یا Ring3- توپولوژي ستاره ای یا ... ...

طرح جامع اتوکد شهر رشت – تفصیلی

طرح جامع اتوکد شهر رشت – تفصیلی

طرح جامع شهر رشت شامل یک فایل اتوکد لایه باز متشکل از بیش از ۱۰ نقشه کامل بوده و به صورت کامل کلیه اماکن و راههای شهر رشت را شامل می شود.   طرح تفصیلی چیست؟ طرح تفصیلی طرحی است که بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع، نحوه استفاده از زمین های شهری را در سطح محلات مختلف ... ...

دانلود پاورپوینت خلاصه كتاب عكاسی هنر ميان مايه

دانلود پاورپوینت خلاصه كتاب عكاسی هنر ميان مايه

عنوان: خلاصه كتاب عكاسي هنر ميان مايه فرمت فایل: pptx تعداد اسلاید ها: 68 زبان: فارسی دسته بندی: هنر چکیده: عکاسی در لغت به معنای روش عکاسی و عکسبرداری است و همچنین به عمل و شغل عکاس نیز گفته می‌شود. این هنر در اکثر زبان‌های جهان فتوگرافی خوانده می‌شود که ترکیبی از دو ... ...

کتاب قوانین جهان هستی

کتاب قوانین جهان هستی

قوانین جهان هستی همه ما در خانه خود قوانینی را وضع کرده ایم و همه افراد خانواده موظف به رعایت کردن و احترام گذاشتن به این قوانین هستند. در محله و شهر ما نیز قوانینی حاکم است در هر کشوری قوانین مختلفی وجود دارد و مردم آن شهر یا کشور موظف به رعایت آن قوانین هستند. اگر کسی ... ...

پکیج تست کنکور علوم انسانی شامل تمامی دروس ویرایش جدید

پکیج تست کنکور علوم انسانی شامل تمامی دروس ویرایش جدید شامل آزمونهای سنجش شامل تمامی دروس دهم ویازدهم و پیش دانشگاهی متوسطه تست کنکور انسانی شامل تک تک دروس وهمچنین تست جامع کل دروس انسانی  آزمونهای قلم چی  کنکور 95 قیمت این پکیج بسیار بالا میباشد که ما برای استفاده ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد اندازه گیری علائم حیاتی

دانلود پاورپوینت در مورد اندازه گیری علائم حیاتی

عنوان فایل: دانلود پاورپوینت در مورد اندازه گیری علائم حیاتی نوع فایل: پاورپوینت حجم فایل: 76.22 کیلو تعدادصفحات : 18ص زبان : فارسی شرح مختصر: پاورپوینت در مورد اندازه گیری علائم حیاتی در این تحقیق به بررسی روش دقیق فشارسنج اندازه گیری فشار خون و روش گرفتن نبض و ... ...

تجزیه و تحلیل تجربی روایی و پایایی معیارها و ابعاد کارت امتیازدهی متوازن

تجزیه و تحلیل تجربی روایی و پایایی معیارها و ابعاد کارت امتیازدهی متوازن

حجم فایل : 2.1 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 39 بنام خدا تجزیه و تحلیل تجربی روایی و پایایی معیارها و ابعاد کارت امتیازدهی متوازن تجزیه و تحلیل تجربی پایایی و روایی معیارها و ابعاد کارت امتیازدهی متوازن چکیده در طول سال های متمادی ، حسابداران مدیریت در طراحی ... ...

طرح جابر نان

طرح جابر نان

طرح جابر نان طرح جابر نان مناسب برای پایه چهارم و پنجم دبستان به همراه دفتر کارنما .بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی می باشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابر ... ...

روانشناسی ثروت 2(چگونه ثروتمند شویم)

روانشناسی ثروت 2(چگونه ثروتمند شویم)

تنها عامل تعیین کننده فقر یا ثروت! استاد عباس منش معتقد است تغییر وضعیت مالی ما از نقطه ای شروع می شود که باور می کنیم هیچ اتفاقی بدون اجازه ی ما وارد زندگی مان نمی شود… باور می کنیم وضعیت مالی ای که اکنون داریم، میزان درآمدمان، میزان رضایتی که از این وضعیت مالی داریم و … ... ...

پاورپوینت قانون اساسی

پاورپوینت قانون اساسی

قانونپیوندهای اجتماعی بین مردم عمل می‌کند. قانون معرب کلمه یونانی canon است که به فرانسه loiو به انگلیسی law ترجمه می‌شود.مفهوم عامتری نیز نسبت به قانون وجود دارد. به عبارت دیگر هر چیزی که تنظیم کننده رفتار انسان باشد، قانون نام دارد. این قانون می‌تواند قوانین فیزیکی باشد ... ...

دانلود پاورپوینت کمپینگ بیمارستان کودکان سرطانی

دانلود پاورپوینت کمپینگ بیمارستان کودکان سرطانی

فهرست تعریف بیمارستانرده بندی بیمارستانانواع بیمارستانبیمارستان برحسب ماموریتمعماری بیمارستانطرح ریزی، موقعیتجهتورودی هادرمانگاه بیماران سرپاییراهرومسیریابیدرپلهآسانسوربخش جراحیاتاق های جراحیروشناییاتاق بیهوشیاتاق شستشواتاق اشیا استریل و زیر مجموعه های آنبهداشت و تهویه ... ...

هندسه دوم دبیرستان فصل 3 تالس در مثلث

هندسه دوم دبیرستان فصل 3 تالس در مثلث

حجم فایل : 539.9 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 13 بنام خدا هندسه سال دوم دبیرستانفصل 3(تالس در مثلث) قضیه تالس و نتایج آن :قضیه تالس : اگر پاره خطی موازی با یکی از اضلاع مثلث طوری رسم شود که دو ضلع دیگر را قطع کند ، در این صورت نسبت پاره خط های ایجاد شده روی ... ...

وکتور کورل 12دعای فرج

وکتور کورل 12دعای فرج

دعای فرج امام زمان (عج)  وکتور کورل 12دعای فرج  برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما