ما آمده ایم تا با کمک شما بهترین در اینترنت باشیم. توجه:این وب سایت فقط بخش بازاریابی آن فعال است. پشتیبان:tanvarzshop@gmail.com

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2765
  • بازدید دیروز : 2431
  • بازدید کل : 3987865

پیوند ها

کسب درامداینترنتی600000تومان در60دقیقه


کسب درامداینترنتی600000تومان در60دقیقه

کسب درامداینترنتی600000تومان در60دقیقه

 

کسب درآمد اینترنتی 600000 تومان در خانه در کمتر از 60 دقیقه

 
سلام ، در دنیا خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته باشیم

 

مثلا یک فرد به طور میانگین اگر 12 ساعت کارکند و شیفت هم باشد میتواند در روز 50000 تومان درآمد کسب کند که بد نیست ولی باید قید زندگی خودش را بزنه چون 12 ساعت کار میکنه و 8 ساعت میخوابد و 4 ساعت با خانواده اگه برای خرید بیرون نره این یک واقعیته ولی من دوست دارم در کمترین زمان 50000 تومان بدست بیاورم مثلا یک ساعت اگر یک روز 24 ساعته ما باید 9 ساعت بخوابیم 6 ساعت با خانواده باشیم و 4 ساعت با دوستانمون بیرون باشیم و 5 ساعت کار کنیم

اگر برای آینده ی تان به دنبال مغازه هستید به طور جدی دور آن را خط بکشید ، افزایش فروش اینترنتی و فروشگاه‌های اینترنتی تهدیدی جدی برای مغازه‌هاست! به نظر می‌رسد در آینده این تهدید جدی تر نیز بشود !

وقت همه ی ما ارزشمند است و همه ی ما میدانیم که گرانی ها فاجعه شده و سراغ هرکاری فیزیکی برویم احتمال ورشکستگی بیشتر از هرچیزی هست اگر شانس بیاریم و به سود هم فکر نکنیم میتونیم جیب صاحب مغازه و اداره برق را پر از پول کنیم و هدف همه ی ما کسب درآمد از بهترین شیوه ممکن است پس تا آخر باماهمراه باشید چون بسته با ارزشتر از آنچیزی هست که انتظار دیدن اون رو دارید

به جای اینکه در شرکت اینترنتی ۱۲ ساعت کار کنم تا روزی ۴۰۰۰۰ بهم بدهند در خانه سه ساعت کار میکنم و روزی ۱۸۰۰۰۰۰ درآمد دارم دنیا را یه جور دیگه می بینم ، وقتی یک نفر را در خیابان میبینم داره جوراب میفروشه تو سرما پیش خودم میگم چرا من ؟ چرا من باید فقط این روش را بلد باشم ؟ از وجود خودم خجالت میکشم. و به خودم میگم چرا من نتونم تجربیات خودم رو بهشون منتقل کنم که مجبور به انجام کارهای سخت باشند؟ شاید خدا دوستم داره ! میدونید دوستان اوایل که داشتم پول در می آوردم دوست نداشتم کسی از راز من با خبر بشه دوست داشتم فقط من تنها پودار باشم چون این روش من بود که برای پیدا کردنش وقت گذاشتم ، اون موقع که شرایطم مثل الان شما بود یادمه وقتی از شرکت استعفا دادم و از دوستانم خداحافظی میکردم همه میدونستند من چقدر تغییر کردم حتی همه فکر میکردند چی شده که تو سه ماه اوضاعش فرق کرده تو چشم های همه دوستان این سوال را من میخواندم , یکی از دوستانم دستم را گرفت و گفت تحمل ندارم بگو چه کاری پیدا کردی منم بیام . (دلم براش خیلی سوخت . ولی گفتم بعدا بهت میگم ) … خیلی بهش فکر کردم و الان میگم نه باید به کسانی که زمانی مثل خودم بودند کمک کنم ما باید بهترین زندگی را برای خودمان و خانواده ی مان بسازیم

یه روش دیگر در این دنیای پهناور اینترنت وجود داره که اکثر ما از آن خبر نداریم ولی اکثر مردم اروپا و آسیا از آن اطلاع دارند و از آن روش ها هم استفاده میکنند که من هم دارم از این روش استفاده میکنم این روش بسیار ساده است و همه افراد میتوانند ازش استفاده کنند تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشند آن وقت میشود در نیم ساعت تا ۳۰۰۰۰۰ تومان پول بدست آورد پول شما به تومان به راحتی وارد حساب بانکی ایرانتون میشه ، شما نه فایلی را میفروشید و نه بازاریابی میکنید فقط و فقط طبق آموزش ویدیویی من پیش میروید و میبینید که چطور به شما نشون میدم میشه توی 30 درقیقه 1800000 بدست می آورم

من همیشه اعتقاد دارم چیزی که سر راهم قرار میگیره بی علت نیست ، بهتون قول میدم اگر فکر کنید قطعا به دلیلش می رسید

مسلما هرچه بسته کاملتر باشه خرید اون برای کاربر راحتتره پس میتونید تمامی روش های کسب درآمد از اینترنت رو همراه روش600 هزار در کمتر از 60 دقیقه دانلود کنید. حجم کلی بسته ما 400 مگابایته که توی 10 قسمت دانلود می کنید حجم بالای بسته نشان از باکیفیت بودن آنه چون زحمت کشیدیم و آموزشها رو بصورت ویدیو ضبط کردیم و کتابهارو تصویری آماده کردیم ، چی از این بهتر ؟!

سختترین کاری که شما باید انجام بدید اینه که پشت میز و صندلی بشینید نه قراره محصولی رو بفروشید و نه قراره بازاریابی کنید یا سایتی بسازید

شاید در روز 500 نفر به وبسایت ما مراجعه کنند ولی شاید 4 نفر محصول ویژه ای که قرار است معرفی کنیم را خریداری کنند ، میبینید که ما 496 نفر هنوز داریم که به خاطر باورشان یا شکشان از این بسته استفاده نمیکنند اما آن 4 نفر همان افرادی هستند که ریسک پذیر هستند و خودروی آخرین سیستم میخرند و از کنار همون 196 نفر عبور میکنند و جالبه که اون 496 بهشون نگاه می کنند و دوست دارند جای اون 4 نفر باشند.

زمان مشخصی را برای مطالعه و بالا بردن سطح دانش خود در ارتباط با شغل خود صرف کنین. یکی از ضروریات داشتن محل کار مناسبه که می تونه یه اتاقی در منزلتون باشه.

دقت کنید که بعد از خرید این بسته توضیحات و آموزش دربسته وجود داره اما شما تنها نیستید و به شما کمک میشه پس اگه سوالی داشتید و جوابشو توی اینترنت پیدا نکردید به من ایمیل بدید

ما قیمت این بسته رو از 150 هزارتومان به 25 هزارتومان کاهش دادیم و داریم بابت تبلیغات این روش هم پول و وقت زیادی پرداخت و صرف می کنیم چون شما هستید که تصمیم گیرنده هستید من وظیفه و تلاشم را برای موفقیت شما دوستان عزیزم انجام دادم و این آموزش را باقیمت ناچیزی در اختیار شما قرار دادم بقیه اش با خودتان است.

اطلاعیه مهم در زمینه ی محصول سایت :

اخیرا شاهد مراجعه کاربران زیادی به پشتیبانی سایت خود بوده ایم که محصول را از سایت های متفرقه خریده کرده بودند و تقاضای پشتیبانی داشتند ،

ای درآمد هیچگونه نماینده فروش یا سایت دیگری برای فروش محصول فوق ندارد و سایت های دیگر بدون داشتن دانشی در زمینه کسب درآمد از اینترنت از جمله آنلاین تجارت محصولات ما را را بصورت کپی عرضه می کنند.

همواره سلامت و پرسود باشید

محصولات هدیه همره پکیج :

  • آموزش کامل تصویری و ویدیویی راه اندازی سایت وردپرسی (مثل سایت ما) (به ارزش ۱۲۰/۰۰۰ تومان) جدید
  • آموزش کسب درآمد از تبلیغات کلیکی (به ارزش ۳/۰۰۰ تومان)
  • آموزش کسب درآمد از بورس ایران (به ارزش ۱۰/۰۰۰ تومان) جدید
  • آموزش کسب درآمد از پاپ آپ (به ارزش ۳/۰۰۰ تومان)
  • آموزش کسب درآمد از تلگرام + گرفتن درگاه پرداخت برای تلگرام (به ارزش ۲۵/۰۰۰ تومان) جدید
  • آموزش کسب درآمد از انتشار کلیپ و فیلم (به ارزش ۵/۰۰۰ تومان)
  • معرفی ۲۰ سایت کار در منزل (به ارزش ۱۰/۰۰۰ تومان)
  • آموزش کسب درآمد بالا از پورسانت همکاری در فروش (به ارزش ۱۰/۰۰۰ تومان) جدید
  • برنامه ساز و ویرایشگر اندروید (به ارزش ۳۳/۰۰۰ تومان)
  • اد ممبر فیک و واقعی تلگرام (به ارزش ۵۰/۰۰۰ تومان) جدید
  • ربات اینستاگرام (به ارزش ۹/۰۰۰ تومان)
  • ارگ شاد اندروید (به ارزش ۱۰/۰۰۰ تومان)
  • انتقال برنامه ها به مموری (به ارزش ۷/۰۰۰ تومان) جدید
  • آنتی ویروس اسمارت (به ارزش ۲۵/۰۰۰ تومان) جدید
  • پشتیبان گیر برنامه ها
  • کی به وای فای وصله (به ارزش ۵/۰۰۰ تومان) جدید
  • کلیپ بساز (به ارزش ۲/۰۰۰ تومان)
  • افزایش دهنده ی سرعت اینترنت (به ارزش ۲/۰۰۰ تومان)
  • اسمتو زیبا کن مخصوص تلگرام (به ارزش ۲/۰۰۰ تومان)با پرداخت مبلغ بسته جمعا به هدایا به ارزش ۳۴۷/۰۰۰ تومان و آموزش های کسب درآمد دسترسی پیدا می کنید.

در این هدایا شما تمام فایل های کسب درآمد را خواهید داشت دوستان دیگه نیاز نیست برای این فایل های کلی پول پرداخت کنید دوستان عزیز این مطلب را هم به شما بگویم که وقتی این فایل آموزشی را خریدید و نتوانستید ازش کسب درآمد کنید دیگر دنبال کسب درآمد از اینترنت نباشید چون همه ی اموزشها به یک صورت است که پولتان را دور خواهید ریخت .

ما در این پکیج تمام راههای کسب درآمد از اینترنت را به شما آموزش دادیم و مهم ترین آموزش ما ویدیوی آموزشی هستش که 15 دقیقه زمان میبره تماشا کردنش و اینکه چطوری در روز میتوانید تا حتی 600 هزار تومان کسب درآمد کنید این شوخی نیست و من با کسی شوخی ندارم هدف همه ما کسب درآمد از اینترنت هست و من این کار را برای شما آسان کردم چون خود ما از این روش کسب درآمد میکنم پس به شما این اطمینان را میدهم که موفق خواهید شد دوباره تاکید میکنم ته قراره فایلی بفروشید نه بازاریابی کنید نه قراره زیر مجموعه بگیرید فقط کافیه 30 دقیقه وقت بگذارید و کسب درآمد کنید وقتی ویدیو را دیدید متوجه خواهید شد که چرا باید 30 دقیقه وقت بگذارید همه کاری که شما میکنید 30 دقیقه بودن در اینترنت و بعد از آن برداشت سودتان از اینترنت پولی را هم که بدست میآورید میتوانید مستقیم به حساب بانکیتون انتقال بدهید و این هدایا جمعا قیمتشان به 300,000 تومان می رسد که شما فقط با 25,000 تومان همه این ها را خواهید داشت و دیگر پول گذاف برای خرید این فایل های کسب درآمد پرداخت نکنید.

کسب درآمد روزانه حداقل یک ملیون

ویدیوی اثباتی کسب درامد روزانه

کسب درآمد 31 ملیون در طی 29 روز

15 آذر تا 15 دی 1396

توجه مهم :

دوستان ما در ویدیو های بالا ویدیو عملکرد خود را به نمایش گذاشتیم که با استفاده از همین روش 6۰۰ هزار تومان در 6۰ دقیقه می باشد.

ضمنا تاکید می شود که شما نه فایلی رو میفروشید نه بازاریابی می کنید و نه با سایت های کلیکی کار می کنید زمانی که بسته را خریداری کنید به آموزشها دسترسی پیدا می کنید.


سوالات متداول :

سوال : آیا اگه شما در روز انقدر درآمد دارید چرا فایل میفروشید ؟

وقتی گفته میشه کسب درآمد از اینترنت یعنی شما باید از تمام منابع خود استفاده کنید میخوام یه مثال کوچک بزنم کریستین رونالدو یک فوتبالیسته که در سال درآمد میلیاردی دارد از فوتبال ولی با این همه درآمد چرا در تبلیغات هم ایفای نقش میکنه و کسب درآمد میکنه ؟ ما درآمد خوبی داریم خدا را شکر ولی از فروش فایل هم کسب درآمد میکنیم شما تجربه ما را دارید میخرید یک معلم مجانی درس نمیده شما باید به معلم خود پول بدید تا تجربه خودش را در اختیار شما بگذارد .

سوال : چگونه به این محصول اعتماد کنم؟

ما ویدیوی عملکرد بانکی خودمونو برای این روش در یکماه برای شما قرار دادیم اگر این فایل آموزشی را خریدید و نتوانستید ازش کسب درآمد کنید دیگر دنبال کسب درآمد از اینترنت نباشید که پولتان را دور خواهید ریخت چون ما علاوه بر روشی که بیان می کنیم تمام روش های کسب درامد از اینترنت رو برای شما خریدیم و به رایگان در پکیج گزاشتیم.

سوال : با موبایل میتونم انجام بدم ؟

بله

سوال : ایا ربطی به تلگرام و اینستاگرام یا سایتهای کلیکی نئو باکس و اینا داره؟

خیر

آیا میتوانم با این محصول از همین امروز درآمد داشته باشم ؟

همه ی ما میدانیم که هیچ نوع درآمدی وجود ندارد که بتوان بدون ریسک یک روزه با آن کسب درآمد کرد ما تا بحال اینطور چیزی ندیدم هرچند کار ساده است اما یک مدت کمی نیاز به تمرین و آشنایی با کار و سایت دارید.

سوال : این محصول مثل بقیه روش های کسب درآمد در اینترنت است؟

خیر ، این روش کاملا خاص و تعداد کمی در ایران از این روش اطلاع دارند که کاربران ما هستند ، ما به شما تضمین می دهیم اگر این آموزش برای شما تکراری بود وجه پرداختی را عودت می دهیم.

سوال : قابلیت کار این بسته تا کی امکان دارد ؟

همیشه ! بدون هیچگونه افت کسب درآمدی

سوال : چه کسانی میتوانند از این آموزش استفاده کنند ؟

این آموزش برای تمام افراد اعم از شاغل و بیکار، مرد و زن، پیر و جوان و نوجوان و با هر سطح توانایی تهیه شده است . این فعالیت نیاز به هیچ تخصصی جز کار اینترنت ندارد و با مطالعه ی آموزشها ویکم تلاش میتوان به درآمد بالایی رسید.


بسته کسب درآمد اینترنتی 600000 تومان در خانه در کمتر از 60 دقیقه :

تاریخ بروزرسانی : 25 بهمن 96


دوستان عزیز مطمئن باشید اگر شما نتوانید از این بسته و فایل های آموزشی ما کسب درآمد بکنید دیگه اصلا دنبال کسب درآمد اینترنتی نباشید و دیگر برای این آموزش ها پولی خرج نکنید چون همه اموزش ها به یک شکل هستند فروش فایل یا سایت های کلیکی و بازاریابی و … اما این روش متفاوت است!


حجم کلی فایل ها : 450 MB

به علت موجود بودن تمامی روش ها در این بسته ، برای هر قسمت یک لینک دانلود به شما ارائه می شود تا مشکلی در دانلود برای شما پیش نیاید. تقریبا 12 لینک دانلود دراختیار شما قرار خواهد گرفت.


از 13 فروردین 97 قیمت این محصول به قیمت اصلی و اولیه آن 200،000 تومان افزایش خواهد یافت

 

پرداخت هزینه و دانلود

مبلغ قابل پرداخت:20.000تومان

  انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 179

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...

کتاب فوق العاده زیبای نام باد جلد اول از سه گانه حماسه شاهکش اثر پاتریک راتفوس (The Name Of the Wind)

کتاب فوق العاده زیبای نام باد جلد اول از  سه گانه حماسه شاهکش اثر پاتریک راتفوس (The Name Of the Wind)

The Name of the Wind (The Kingkiller Chronicle #1) by Patrick Rothfuss Rating: 4.55/5 Genre: Fantasy , Epic Fantasy language: English Format: PDF & EPUBLiterary Awards: ALA Alex Award (2008), The Quill Award for Science Fiction/Fantasy/Horror (2007), Sakura Medal for ... ...

پروژه سورس سی شارپ ربات دریافت آنلاین قیمت شاخص های بارز های مالی داخلی و خارجی و ذخیره سازی در دیتابیس

پروژه سورس سی شارپ ربات دریافت آنلاین قیمت شاخص های بارز های مالی داخلی و خارجی و ذخیره سازی در دیتابیس

این پروژه به شما امکان می‌دهد تا از طریق یک برنامه ساده نوشته شده به زبان سی شارپ، اطلاعات مالی مهمی را از منابع مختلف دریافت کنید. این اطلاعات شامل قیمت‌های سهام، نرخ ارز، قیمت طلا و سایر شاخص‌های مالی باشد. شما می‌توانید این اطلاعات را به صورت خودکار و دوره‌ای از منابع ... ...

جدول اکسل شامل لیست قیمت شاخص های بازارهای مالی، برای سال 1401 و 1402

جدول اکسل شامل لیست قیمت شاخص های بازارهای مالی، برای سال 1401 و 1402

این محصول شامل جدول اکسل "لیست قیمت شاخص های بازار های مالی برای سال 1401 و 1402" است. این جدول شامل قیمت شاخص های مالی مختلف بصورت روزانه برای سال 1401 و 1402 است که به عنوان یک منبع اطلاعاتی مهم برای تحلیل و پیش بینی روند بازار های مالی و مقایسه آن با شاخص های مالی درون ... ...

سوالات پرسش ها و مسئله های فصل دوم فیزیک یازدهم (docx)

سوالات پرسش ها و مسئله های فصل دوم فیزیک یازدهم (docx)

سوالات تایپ شده پرسش ها و مسئله های فصل دوم فیزیک یازدهم ... ...

20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر

20  نکته در مورد نقش  تغذیه در  مطالعه و یادگیری بهتر

حجم فایل : 54.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 12 به نام خداوند بخشنده و مهربان 20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر اسلاید های زیر با عنوان 20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر و آمادگی بیشتر در کنکور به منظور استفاده ی دانش ... ...

اصول و طرز کار دستگاههاي پالس اكسيمتر

اصول و طرز کار  دستگاههاي پالس اكسيمتر

حجم فایل : 772.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 35 اصول و طرز كار دستگاههاي پالس اكسيمتر مقدمهمكانيسم انتقال اكسيژن در بدنروشهاي اندازه گيري ميزان اكسيژن خونپالس اكسيمتركاليبراسيوننگهداري پيشگيرانهايرادات روتينملاحظات خريد فهرست دستگاه پالس اكسيمتر مقدمه در ... ...

نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی

نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی

حجم فایل : 1.1 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 13 نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی سه ماههشش ماهه نه ماهه دوازده ماهه فرمول محاسبه پوشش ایمن سازی 3 ماهه شهرستان تعداد کودکان واکسینه شدهجمعیت هدف(کودکان زیر یکسال) 123 100 × × فرمول محاسبه پوشش ایمن سازی6 ماهه شهرستان ... ...

استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک

استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک

حجم فایل : 208.9 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 9 بنام خدا 1 استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک 2 مدل­سازی، خطی­سازی و طراحی کنترل پیش­بین در سیستم هلی­کوپتر اهداف این پروژه می باشند. روند شبیه سازی دینامیک این سیستم ... ...

تصاویر خیلی قدیمی از شهر اسفراین همراه با توضیح

تصاویر خیلی قدیمی از شهر اسفراین همراه با توضیح

تصاویرقدیمی با قدمت بیش از 20 سال  از میدان ها ، خیابان ها ، پارک ها ، مکان های مذهبی ، روستاها و ... از شهرستان اسفراین شهر دارالقرآن ، خاطرها را زنده میکند. ... ...

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

حجم فایل : 257.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا 1 2 تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه 3 فهرست آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آنتعريف مسالهکارهاي انجام شدهکارهاي آيندهنتيجه‌گيري و زمان‌بندي 4 آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آن 5 ... ...

داروهاي ضد افسردگي

داروهاي ضد افسردگي

حجم فایل : 137.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 35 بنام خدا www.rdaneshmand.com www.rdaneshmand.com داروهاي ضد افسردگي www.rdaneshmand.com داروهاي ضد افسردگي به‌ نكات‌ زير در ارتباط‌ با‌ داروهاي‌ ضد افسردگي‌توجه‌ كنيد:1) داروهاي‌ ضد افسردگي‌ در حالت‌ معمول‌ ... ...

کتاب دیوانه وار

کتاب دیوانه وار

نام کتاب : دیوانه وار نویسنده : کریستیان بوبن مترجم : مهوش قویمی فرمت : pdf ... ...

کاربرد هوش و فکر

کاربرد هوش و فکر

نام کتاب : کاربرد هوش و فکر نویسنده :دکتر ژوزف مورفی مترجم : هوشیار رزم آزما فرمت : pdf ... ...

وکتور کورل 12 اذان

وکتور کورل 12 اذان

وکتور کورل 12 اذان  . همراه با اعراب . وکتور کورل اذان برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . طرح برداری قابل برش توسط دستگاه برش شبرنگ و حکاکی توسط لیزر ... ...

The Cruel Prince by Holly Black (The folk of the Air #1)

The Cruel Prince by Holly Black (The folk of the Air #1)

The Cruel Prince (The Folk of the Air #1)by Holly Black Rating: 4.24/5 Genre: Fantasy , young adult language: English Format: PDF & EPUB   Of course I want to be like them. They’re beautiful as blades forged in some divine fire. They will live forever.And Cardan is ... ...

1مدیریت توسعه تامین کنندگان

1مدیریت توسعه تامین کنندگان

حجم فایل : 2.0 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا ارزيابي و ارتقاء تامين كنندگان مديريت توسعه تامين كنندگان(فرايند P-2-4) بر مبناي دو استراتژي محور ساپكو با نام هاي ” بهينه سازي و سيستماتيك نمودن فرايند انتخاب تامين كنندگان“ و ” ارتقاء و پرورش هدفمند ... ...

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش   فرمت اصلی PSD و PNG   سایز استوری اینستاگرام مخصوص پیچ های کاری و شخصی مخصوصا بلاگر ها کیفیت عالی لایه باز قابل ویرایش با این فایل میتونین پس زمینه های استوری های بسیاز جذابتری داشته باشین   فرمت دانلود zip ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما