ما آمده ایم تا با کمک شما بهترین در اینترنت باشیم. توجه:این وب سایت فقط بخش بازاریابی آن فعال است. پشتیبان:tanvarzshop@gmail.com

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2737
  • بازدید دیروز : 2086
  • بازدید کل : 4021251

پیوند ها

قبولی در کنکور(پزشکی، حقوق، مهندسی،آزمون نمونه و تیزهوشان) با کنکورپلاس(فوق حرفه ای)


قبولی در کنکور(پزشکی، حقوق، مهندسی،آزمون نمونه و تیزهوشان) با کنکورپلاس(فوق حرفه ای)


 

بسم الله فروشگاه مصطفی

" انقلابی در برنامه ریزی "

دیگر به مشاور و مشاوره پولی نیازی ندارید

بله با پکیج کنکورپلاس هیچ نیازی به

مشاور و هزینه های زیاد و میلیونی نیست

با این پکیج فول، کاملا از سردرگمی دربیایید

از این به بعد بدانید که هرروز و هرساعت باید چکار کنید

شما حتما به مشاوره نیاز دارین اما نه مشاور پولکی!

مدیریت صحیح و علمی زمان را با "پکیج کنکورپلاس" یاد بگیرید

این پکیج حرفه ای در هر زمانی میتونه به شما کمک کنه

سلام دوست عزیزم،

اگه کنکور دارین(چه کنکور دبیرستان و چه کنکور ارشد) و نمیدونین که چطوری باید درس هارو جمع کنین و بهترین منابع چیه(منابع کنکور دبیرستان). یا نمیدونین که روش برنامه ریزی مدرن و مطالعه صحیح و اصولی چیه و سردرگم هستین، این آموزش فوق العاده میتونه به شما کمک کنه و شما رو از هرچیزی در زمینه مشاور و مشاوره تحصیلی کاملا بی نیاز کنه.

پس اگه این آموزش برای شما مناسبه،

همین الان به خودتون قول بدین که

بادقت تا پایان این مطلب رو بخونید.

رفع سردرگمی با کنکورپلاس

تمام 12سال تحصیلی یک دانش آموز یک طرف!

یک آزمون به اسم کنکور که تو یک روز و چند ساعت و با چندتا تست برگزار میشه هم یک طرف!

همه کسانی که به سن 18سالگی می رسند حتما با کلماتی مثل کنکور، سربازی و خدمت و... آشنا هستند. اما، شاید بخاطر مشغله هایی که دارن، دقیقا اهمیت و چگونگی این موارد رو ندونند. اما واقعا چرا ما باید کنکور بدیم؟ یا اصلا کنکور چی هست و چرا گذاشته شده؟ اونم تو این سن که اوج شور و نشاط بچه هاست؟! اولین کار شما باید این باشه که تکلیف خودتون رو کاملا دقیق بدونین. آیا شما میخواین کارآفرین باشین یا کارمند؟ آیا میخواین واقعا درس بخونین یا نه؟ و سوالاتی از این قبیل. چون با مشخص کردن این سوالات برای خودتون، از اتلاف وقت خیلی جلوگیری می کنین! و از همون اول میرین سراغ کاری که میخواین.

«توی سال کنکور، مهم ترین چیز واقعا زمان شماست»

دوستان عزیز! در مسیر کنکور، چون واسه اکثر افراد مسیر مهمی هست، افرادی هستن که میخوان از این اهمیت موضوع به نفع خودشون سواستفاده بکنن و یک کار و کاسبی واسه خودشون و اطرافیانشون راه بندازن! اما ما اینجا هستیم که دست این گرگ هارو واسه شما رو کنیم تا گول هیچ احدالناسی رو نخورین. شما باید از قبل آشنایی خوب و کاملی باهاشون داشته باشین به جای اینکه دفعه اول باشه که باهاشون برخورد می کنین و گول تبلیغات رنگارنگشون رو بخورین و یک سال رو به باد فنا بدین!!! کاری که خیلیا میکنن فقط بخاطر یه چیز، یعنی : ناآگاهی

اما شما دوست عزیزی که با پکیج کنکورپلاس جلو میری، این افراد و دار و دستشونو به همراه شیوه کارشون رو خوب میشناسی و خودت و ذهنت رو رو درگیر هیچکدوم از اینا نمی کنی.

موفقیت در کنکور با کنکورپلاس

تو این پکیج سعی کردیم شمارو از دست هر مشاور و مشاوره ای خلاص کنیم و خیالتون رو هم از این بابت راحت کنیم. چیزهایی که قراره یک مشاور توی یک سال و با قیمت های میلیونی به شما بگه و فقط وقت شمارو بگیره، تو یک یا دو شب میخونین و همه چیزو یاد میگیرین و خودتون میشین یک مشاور بجای اینکه برین پیش یک مشاور! این کار فایده های زیادی داره. مثلا شما وقتی از اول اصول موفقیت در کنکور، روش برنامه ریزی و مطالعه صحیح و... رو بدونین و از همون اول درست و اصولی کار کنین خیلی فرق میکنه با زمانی که اصول رو توی سال کنکور یاد بگیرین و زمان رو از دست بدین. اون هم اگه فردی که آموزش میده خودش کنکور رو تجربه کرده باشه و رتبه برتر باشه و اصول رو کامل به شما بگه! همچنین دیگه نیاز نیست هربار به مشاور مراجعه کنین و وقت باارزش شمارو بگیره. این مشاورها میخوان از شما و پول شما برای بالا رفتن خودشون پله درست کنند! کافیه یه نگاه به شبکه های رادیویی و تلویزیونی بندازین تا متوجه این موضوع بشین.

مشاورهای کنکوری! پکیج کنکورپلاس

تو سال کنکور نمیدونیم چه رازیه که همه میشن مشاور! هرکی شما رو میبینه میخواد به شما یجوری کمک کنه!!! عجب! به حق چیزای ندیده و نشنیده! مثل اینکه خورشید از مغرب دراومده! میخوام به عرض شما برسونم که تو سال کنکور به هرکسی اجازه ندین با شما صحبت کنه! غیر از افراد مطمئن که دوتا فرشته مهربون یعنی پدر و مادرتون هستن. بخدا قسم فقط پدر و مادرتون به فکر شما هستن و حاضرن برای هرکاری بکنن. بقیه همشون حرفه. به هیچکس دیگه ای مثل دوست ها و مشاورها و دبیرهاتون هم حتی اعتماد نکنین چون اونا به فکر خودشون یا جیبشون هستن و اصلا به فکر موفقیت و سرنوشت شما نیستن و فقط لاف دوستی و دلسوزی رو میزنن.(اصل ارتباط و القا که داخل پکیج کامل دربارش توضیح داده شده). این مشاورها دو دسته هستن. یکی مشاوران رسمی یا همون کاسب ها که تو آموزشگاه کاسبی میکنن و هدفشون پوله نه موفقیت شما! یکی هم مشاورهای غیر رسمی که از هرجایی مثل قارچ سر در میارن و هدفشون رو خدا میدونه! پس خیلی مواظب باشین. در ادامه مصاحبه ای از خانم زهرا مشایخی، دختری کاملا مذهبی و مقید و حائز رتبه یک کنکور انسانی که در مصاحبه خودش، واقعیت موسسات کنکوری رو برملا میکنه!

+ همچنین میتونید جهت اطلاعات بیشتر، خبر دیگه ای رو در این باره از سایت خبری تحلیلی ساعت 24 ببینید. جهت دیدن خبر کلیک کنید.

متن مصاحبه:

شنیده‌ایم مؤسسات کنکور به برگزیده‌های کنکور زنگ می‌زنند و می‌گویند اسم شما را جزو قبولی‌های مؤسسه خودشان بگذارند و استفاده تبلیغاتی کنند. با شما هم تماس گرفتند؟

پاسخ : بله، البته من در جایی که از کتاب یا آزمونی استفاده کرده بودم، رک و راست گفتم که این کار را کرده‌ام. مثلاً در چهارده آزمون یک موسسه شرکت کردم که پرسیدند می‌توانند بگویند؟ گفتم در همین حد می‌توانید بگویید و تبلیغ کنید، اما در جایی که از کتاب، آزمون یا خدماتی استفاده نکرده بودم، هیچ اجازه‌ای به آنها ندادم.

پس به شما زنگ زدند، اما شما اجازه ندادید؟

پاسخ : بله، زنگ زدند و خیلی هم اصرار داشتند اجازه بدهم بگویند مشاور من بوده‌اند!

پس این مسئله واقعیت دارد که این مؤسسات به رتبه‌های بالای کنکور زنگ می‌زنند و اصرار می‌کنند اسامی آنها را در فهرست قبولی‌های مؤسسه خودشان بگذارند.

پاسخ : بله، همیشه این قضیه بوده است.

و سخن آخر!

پاسخ : حتماً مایلم آن بخش از صحبتم گفته شود که من هیچ کلاس و مشاور خصوصی نداشتم، چون الان خیلی‌ها ادعا می‌کنند ما مشاور خصوصی این بچه‌ها بودیم، ولی من از بیرون کسی را برای مشاوره انتخاب نکردم.

ممنون از لطف شما.

در پایان لینکی از لیست قیمت های محصولات فراوان! از یکی از این موسسات به نام " کنکور آسان است " از آقای حسین احمدی رو قرار میدیم که متوجه قیمت های محصولات بشین! سایر موسسات یا یه مقدار بالاتر هستن و یا یه مقدار کمتر:

"جهت مشاهده لیست قیمت های نجومی و اضافی اینجا کلیک کنید"

 

اما نگران نباشید!

در پکیج بی نظیر کنکورپلاس به شما گفته میشه که

از چه منابعی استفاده کنید که بالاترین و بهترین بازدهی رو داشته باشن و همچنین

رتبه های برتر کنکور اونارو تایید کرده باشن و خیالتون از بابت همه چیز راحت باشه

پکیج ویژه کنکورپلاس فروشگاه مصطفی

یک پکیج خاص برای افراد خاص!

 

درباره اهمیت برنامه و برنامه ریزی حرف های زیادی میشه زد، اما اگه خلاصه وار بخوایم درباره اش بگیم، میگیم که هرکاری که واسش برنامه ریزی نشده باشه، نتیجه خوب و چشمگیری نداره و وقت زیادی واسه اون کار تلف خواهد شد. برای برنامه ریزی کنکور هم روش هایی وجود داره که سه روش کلی برنامه ریزی با ذکر درست یا اشتباه بودنشون برای شما گفته میشه تا بتونین درست ترین انتخاب رو داشته باشین و با اطمینان کامل تو مسیر موفقیت در کنکور گام بردارین و اهداف خودتون رو عملی کنید:

1- روش اول برنامه ریزی تو کنکور که از قدیم الایام انجام داده میشه اینجوری هست که افراد میان واسه تک تک ساعت های هرروزشون برنامه ریزی میکنن که مبادا یک ساعت هم بدون برنامه ریزی بگذره! و اکثرا هم برنامه ای که میریزن اینجوریه که برنامشون هرروز بعد از نماز صبح شروع میشه و تا ساعت 2 نصف شب ادامه داره! بعضیا هم هستن که مثلا میخوان به برنامشون انعطاف بدن و میان از ساعت 7صبح شروع میکنن تا 11 یا 12 شب! ظاهر این روش خیلی گول زننده اس و آدم قبل از اینکه بخواد اجراش کنه با خودش میگه عجـــب برنامه ای ریختم! اما وقتی پای عمل وسط میاد، میبینه نه اونجوریام که فکر میکرد نیست و نمیشه! و این نمیشه ها آخر کار دستش میده. متاسفانه کسی نتونسته واسه یک مدت طولانی مثل سال کنکور ازش استفاده کنه و اکثرا به یک هفته نکشیده برنامشون به هم ریخته. اکثر افراد در قدم اول اینجوری برنامه ریزی میکنن و متاسفانه شکست میخورن. شاید از خودتون بپرسین چرا اکثر افراد اینجوری برنامه ریزی میکنن؟! شما باید جواب رو توی برنامه مدرسه خودتون پیدا کنین. این افراد تو 11سال تحصیلی که تو مدرسه های مختلف پشت سر گذاشتن، با این روش برنامه ریزی مواجه بودن و فکر میکنن روش برنامه ریزی برای مطالعه شخصی هم دقیقا مثل برنامه ریزی برای کلاس های درسی مدرسه هست که باید به اجبار همه افراد در اونا حاضر بشن! ولی غافل از اینکه ما آدما برای راحتی خودمون حاضریم از هرچیزی بزنیم! درس و مطالعه که دیگه جای خود داره! از علت های شکست در این روش میشه ناتوانی در پیش بینی اتفاقات غیرمنتظره و همچنین مبتنی بر زمان بودن این روش رو نام برد که شما رو در طولانی مدت کند میکنه و بازدهی کارتون رو خیلی میاره پایین. شما هرروز با یک برنامه تکراری و خسته کننده مواجه هستین و مهم تر از همه، اینکه نمیدونین باید دقیقا چه کاری رو انجام بدین! مثلا شما نوشتین دوساعت فیزیک واسه ساعت 7 تا 9 صبح تو یک روز تعطیل و همش هم به اون ساعت لعنتی نگاه می کنین که زودتر بچرخه و استراحت کنین! اما دقیقا نمیدونین که واسه این دوساعت فیزیک خوندن باید چه کاری رو انجام بدین که واسه پیشرفت فیزیک شما تاثیر خوبی داشته باشه و خسته نشین. پس این روش برنامه ریزی اشتباهه و کاملا رد شده به حساب میاد.

2-روش دوم تا حدودی شبیه روش اول هست و باز هم مبتنی بر زمانه و شما رو کند میکنه. و شما بازهم همیشه منتظر هستین تا زمان زودتر بگذره و به اون استراحتی که تو برنامه گذاشتین برسین! غافل از اینکه از مطالعه صحیح و اصولی اون درس لذت ببرین. تو این روش شما تعیین نمی کنید که از ساعت چند تا چند مطالعه کنید. اما این رو تعیین می کنین که کدوم درس رو چقدر در یک روز مطالعه کنید. این روش با اینکه تا حدودی از محدودیت زمانی دراومده اما بازهم به زمان وابستگی داره و شما میگین من باید دوساعت فلان درس رو مطالعه کنم. همچنین بازهم نمیدونین که دقیقا باید چه کاری رو انجام بدین و تو اون درس پیشرفت خوبی داشته باشین. اکثر داوطلب ها مثلا تو دو ساعت مطالعه فیزیک، کتاب ناقص درسی + جزوه معلم که یکم مطالب بیشتری از کتاب درسی توش گفته شده و همچنین مقداری تمرین رو مطالعه میکنن. اون استراحت اضافه و خیال پردازی ها هم که بماند! آخرش هم انتظار نتیجه متفاوت رو دارن! خب این کارو که همه دانش آموزها انجام میدن و روش برنامه ریزی مشاورهای پولی هم همینه! خیلی بخوان بیشتر مطالعه کنن و جدی تر باشن، تو اون دوساعت میان چندتا تست میزنن که اکثرشون رو هم غلط میزنن! چون روش مطالعه تستی با مطالعه تشریحی کاملا متفاوته!!! این روش هم بخاطر دلایل گفته شده اشتباهه و ناقصه.

کلیدموفقیت در کنکور

3-سومین و آخرین روش برنامه ریزی، که جدیدترین و روش مدرن برنامه ریزی هست و رتبه های برتر کنکور، این روش رو انجام میدن و به نتیجه میرسن. شما تو این روش برنامه ریزی، دقیقا میدونین هرروز باید چه کاری رو چجوری انجام بدین و کاملا از سردرگمی درمیاین. شما با این روش از محدودیت های زمانی که تو روش های قبلی گفته شد، بیرون میاین و میتونین به کارهای دیگه ای که غیر از درس دارین هم برسین و همچنین درس خودتون رو به صورت حرفه ای و به روش رتبه برترهای کنکور مطالعه کرده باشین. یه چیزو اصلا اشتباه نکنید! تو این روش هم زمان اهمیت خودش رو داره که در ادامه متوجه میشین. خلاصه بخوام بگم، این روش یک روش برنامه ریزی متعادله. خیالتون هم راحته که با این روش برنامه ریزی که متناسب کنکور و آزمون های تستیه و تو این آزمون ها هم که زمان حرف اول رو میزنه، سرعت عمل خودتون رو افزایش دادین به جای اینکه با روش های اشتباه قبلی هرروز کندتر و کندتر بشین! همچنین با این روش، همه مباحث رو پوشش دادین و زمان تلف شده رو به حداقل ممکن رسوندین. هرروز هم دوست دارین مطالعه کنین. از این بهتر هم میشه؟! نه واقعا میشه؟

شما با این روش به درس خوندن کسالت باری که حاصل روش های اشتباه قبلی بود، علاقه مند میشین و سعی میکنین که هرروز بهتر از دیروز عمل کنین! شما تو این روش هرروز در معرض آزمون دادن هستین و دیگه از هیچ آزمونی ترس و هراسی ندارین و بازهم خیالتون راحته که واسه هر آزمونی آماده هستین و میتونین در سریعترین زمان ممکن به بیشترین آمادگی برسین. دیگه نیاز نیست که درس هارو طوطی وار حفظ کنین و بعد از یک هفته فراموششون کنین و غصه بخورین و تو گوگل دنبال روش های تقویت حافظه و هم چنین روش های جلوگیری از فراموشی باشین! این روش میتونه شمارو تو کنکور خیلی راحت موفق کنه، اگه خودتون بخواین واقعا تو کنکور موفق بشین! همین جا یک نکته ای رو بگم که بعضی دوستان اشتباه نکنن! این روش معادل درس نخوندن و تلاش نکردن نیست!!! و اتفاقا عین درس خوندن و تلاش کردنه، فقط به صورت حرفه ای، درست و مهم تر از همه علمی که به کارتون کاملا مطمئن باشین و با همه چیزهایی که تا الان دیدین متفاوته. خیلی مهمه که روش برنامه ریزی علمی، دقیق، منعطف و متعادل باشه و بتونه هر سوالی که از اون روش می کنین رو جواب بده و به شما کمک کنه نه اینکه مثل روش های قبلی ضرر هم برسونه و شمارو از هدف بزرگتون یعنی قبولی در پزشکی، حقوق یا مهندسینگه داره! تو پکیج با این روش فوق العاده آشنا میشیم.

 

چندین نکته مهم تو روش های مطالعه(نه برنامه ریزی! چون بعضی دوستان مطالعه رو با برنامه ریزی اشتباه میگیرن!) وجود داره که توصیه میشه حتما درست رعایت کنین! استفاده از این نکات مهم توی مطالعه، یک ارتباط موثر با نتیجه مطالعه ما داره. مطالعه با روش درست، زمان مطالعه رو کاهش میده، میزان یادگیری رو افزایش میده،مدت نگهداری مطالب در حافظه رو طولانی تر می کنه و در نهایت بخاطر سپاری اطلاعات رو هم آسون تر میکنه. پس حتما قبل از تست زدن که میخواین درسنامه رو مطالعه کنین، این نکات مهم رو رعایت کنین تا بتونین به هدفگذاری که دارین برسین.

در حقیقت به تعداد افرادی که در یک جامعه مطالعه می کنن، روش های مطالعه وجود داره. اکثر افراد جامعه برای درس خوندن و... از روش های مطالعه متفاوتی استفاده می کنن، حالا چه روش های علمی و درست و چه روش های غیر علمی و اشتباه! که نتیجش رو میدونین، مخصوصا تو سال کنکور! اما شما باید درست ترین روش هارو انجام بدین و همچنین روش هارو درست انجام بدین. شما باید مطمئن باشین که دارین درست مطالعه می کنین. توی پکیج کنکورپلاس با تمامی تکنیک های مطالعه صحیح آشنا میشین تا در این مورد هم هیچ مشکلی نداشته باشین.

 

از پکیج های حرفه ای دیگر ما نیز دیدن کنید(کافیست روی نام هرپکیج کلیک کنید):

1- اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و گروه تلگرام)

2- تمامی روش های تضمینی وجدید کسب درآمدازاینترنت (فقط کلیک کنید و بخوانید!!!)

3- نرم افزارکنترل گوشی فرزندان وهمسر(فوق حرفه ای وVIP)

 

کانون قلم چی مجله ای به اسم آزمون رو در هر جمعه ای که آزمون های خودش رو برگزار میکنه، به دانش آموزها تحویل میده تا فقط درس نخونن! و یکم هم از دور و بر خودشون و مطالب مشاوره ای و آموزشی و خبری اطلاع پیدا بکنن!!! اما تو این مجله چند مهارت هست که نمیدونیم کی اختراع یا کشفشون کرده، اما خودشون میگن که ما سازنده این ابزارها هستیم و در هر مجله روی این ابزارها تاکید میکنن و اونارو میارن! توی پکیج فوق العاده کنکورپلاس لیستی از خلاصه و اصل مطلب این ابزارها یا روش ها بدون حاشیه واستون گفته میشه که از اینا هم اطلاع داشته باشین و ازشون حتما استفاده کنین. چون گلچین هارو واستون آوردیم و نیاز نباشه هربار 30 تا 40 صفحه مجله رو الکی بخونید و وقت تلف کنید! همچنین اگه رتبه برتر شدین و ازتون پرسیدن از کدوم ابزارهای کانونی استفاده می کردین؟! حداقل بدونین که چی هستن و یه چیزی بگین!!!

رشد در کنکور با فروشگاه مصطفی

.:: با پکیج کنکورپلاس، کلید بازکردن قفل مشکلات کنکوری خودتون رو بدست بیارین و یکبار برای همیشه اونو باز کنین ::.

کلید موفقیت در کنکور با فروشگاه مصطفی

موفقیت در کنکور با کنکورپلاس

این پکیج کامل، تجربیات چندین تن از رتبه های برتر کنکور سال گذشته و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی امسال بوده که می تواند کامل ترین و غنی ترین منبع برای شما باشد.

www.Mss8.ir

سوالات متداول فروشگاه مصطفی

1- آیا با پکیج میشه با آزمون‌های قلم‌چی و گاج هماهنگ شد و در این آزمون ها موفق شد؟

پاسخ : بله پکیج طوری طراحی شده که هم آزمون های آزمایشی و هم مهم تر از همه کنکور رو پوشش بده.

2- آیا آموزش های پکیج کنکورپلاس برای کسانی هم که برای مدتی از درس دور بوده‌اند مفید هستند؟

پاسخ : بله همه عزیزانی که به نوعی با آزمون ها و کنکور، مطالعه، درس و برنامه ریزی در ارتباط هستن میتونن از این پکیج حرفه ای استفاده کنند.

3- برنامه‌های پکیج برای کسانی که سطح بسیار پایین و یا صفر دارن هم مفید هستند؟

پاسخ : بله - تهیه و تدوین این پکیج رو کسانی انجام دادند که خودشون این مسیر رو با موفقیت طی کرده و از جدیدترین و بروزترین روش های برنامه ریزی و مطالعه استفاده کردن و حتی به فکر کسانی که سطح پایین یا حتی صفر دارن هم بودن.

4- برنامه‌های شما به صورت روزانه مشخص کرده که چه درس‌هایی را بخوانیم یا به صورت هفتگی؟

پاسخ : روش برنامه ریزی پکیج کاملا علمی و اصولی هست و هرروز و هرهفته شما میدونین که چه کاری باید انجام بدین.

5- من واقعاً نمی‌دونم اول چی رو بخونم و از کجا شروع کنم و اصلا باید چیکار کنم؟

پاسخ : اصلا نگران نباشید چون آموزش های پکیج قدم به قدم شمارو راهنمایی و آماده میکنه. تمامی سوالات شما در نظر گرفته شده تا از هرچیزی بی نیاز باشین.

6- پیشنهاد شما برای منابع آموزشی کتاب، کلاس، فیلم و ... چیه؟ از کدومشون میشه نتیجه گرفت؟ من متأسفانه بدون بررسی محصولات آموزشی رو با هزینه های میلیونی از موسسه‌ای تهیه کردم که نمی دونم مفید هستن یا خیر، تو پکیج درباره این منابع هم راهنمایی کردین؟

پاسخ : متاسفانه افراد زیادی مثل شما به ما پیام میدن که اینجور پکیج هایی رو با هزینه خیلی زیاد تهیه کردن به امید اینکه بتونن موفق بشن. درباره این پکیج ها در قسمت گرگ های باغ کنکور! و درباره منابع تاییدشده رتبه های برتر هم در قسمت روش برنامه ریزی علمی و اصولی برای سال کنکور کاملا توضیح داده شده.

7- من شهرستان هستم. آیا میتونم از پکیج استفاده کنم؟

پاسخ : بله - شما و همه عزیزان از هرجای ایران اسلامی میتونید این پکیج بی نظیر رو تهیه کنید. پکیج به صورت دانلودی هست و بعد از خرید لینک های دانلود سریعا برای شما ارسال میشه تا یک لحظه هم وقت شما عزیزان تلف نشه.

8- من هنوز مهم ترین تصمیم رو نگرفتم، منظورم تعیین هدف هست. اصلا نمیدونم به چه رشته‌ای علاقه دارم، در مورد رشته‌ها و مزایا و معایبش درست نمیدونم، چیکار باید بکنم؟

پاسخ : پکیج چون واقعا کامل و جامع هست، درباره نیازهای شما هم مشاوره های خیلی عالی قرار داده شده تا بتونید با چشم باز پکیج رو تهیه کنید. در قسمت عوامل موفقیت در کنکور با اصول هدفگذاری صحیح آشنا میشین تا بتونین به درستی هدف خودتون رو انتخاب کنین.

9- من از الان میخوام شروع کنم. صفرِ صفرم و به انگیزه و هدف نیاز دارم می‌تونید کمکم کنید؟

پاسخ : بله - در قسمت های مختلف پکیج جهت ایجاد انگیزه و روحیه از اصول روانشناسی استفاده شده و به شما آموزش داده میشه که چطور کارتون رو درست و اصولی استارت بزنین و هرروز بیشتر از دیروز با انگیزه تر کارتون رو انجام بدین.

10- شش سال پیش کنکور دادم و تازه می‌خوام بخونم و از صفر شروع کنم آیا امیدی هست؟ الان رشته زیست شناسی می‌خونم اما علاقه‌ای ندارم و دوست دارم پزشکی بخونم. باز می‌خوام کنکور بدم و رتبمو بیارم پایین. میشه به نظرتون؟

پاسخ : هیچ زمانی برای رسیدن به هدف دیر نیست چراکه ماهی رو هروقت از آب بگیرین تازه هست. متاسفانه در ایران ما، با نظام آموزشی اشتباه جای استعدادیابی، استعدادکوبی میشه و درباره این موضوع هم توی پکیج صحبت شده. اگه واقعا به پزشکی علاقه دارین(صرف نظر از درآمد خوبش) و از رشته فعلی خوشتون نمیاد، حتی یک لحظه هم وقت تلف نکنید. همچنین که برای قبولی در رشته فعلی تون، قبلا تلاش کردین و دروسی مثل زیست که اصلی ترین درس این رشته است رو بلدین. اما چون قبلا تلاشی که داشتین اصولی نبوده، نتونستین به هدف خودتون برسین. اما نباید تا آخر عمر بزارین این حسرت توی دلتون بمونه. هر زمان که رضایت واقعی داشتین، کار خودتون رو با پکیج کنکورپلاس استارت بزنین و از تجربه رتبه های برتر و دانشجوهای پزشکی، یعنی رشته مورد علاقه خودتون نهایت استفاده رو ببرین.

11- اگه شما این پکیج رو به همه بفروشین که همه میتونن رتبه برتر بشن؟

پاسخ : اشتباه نکنید. از هر 1000بازدید از پکیج، فقط 4نفر اونو تهیه می کنند که برای آینده و سرنوشت خودشون نگران هستن و برای خودشون ارزش قائلن که زندگی خوبی داشته باشن. سال بعد موقع اعلام نتایج همین 4نفرها از کنار اون 996نفرها رد میشن و برای قبولی اونا توی سال بعد دعای خیر میکنن و حتی بهشون میگن جهت مشاوره به خودشون مراجعه کنن:)

حدیث ناامیدی از امام علی

هدیه ویژه سایت به شما بازدیدکننده محترم

جهت تشکر از همراهی شما عزیزان تا این لحظه،

" پکیج ویژه آموزش قانون جادویی جذب "

رمز پکیج : mss8.ir

دقت کنید که عدد هشت را به انگلیسی وارد کنید.

جهت دریافت این پکیج هدیه برروی تصویر هدیه کلیک کنید:

هدیه فروشگاه مصطفی

" تضمین فوق العاده ویژه و ۱۰۰ درصدی پکیج کنکورپلاس "

تندیس درامدزایی

بزرگترین مزیت پکیج کنکورپلاس چیست؟
بزرگترین مزیت پکیج، علمی، اصولی و آموزش قدم به قدم
و راحت آن زیر نظر رتبه های برتر کنکور می باشد.
WWW.MSS8.IR
 
 
"پشتیبانی ۲۴ ساعته ویژه متقاضیان"
جهت طرح سوالات و ارتباط با پشتیبانی محترم سایت،
می توانید برروی عکس زیر کلیک نمایید
پشتیبانی فروشگاه مصطفی

همچنین اگر به هر دلیل نتوانستید از طریق درگاه پرداخت بانک، پرداخت خود را انجام دهید،

با شماره واحد فنی سایت، با شماره تماس "09364451741" در ارتباط باشید.

 

"شعار ما : خرید راحت، مطمئن و امن حق مشتری است"

در هنگام هر خریدی در دنیای اینترنت، به امنیت درگاه و https بودن آن کاملا دقت کنید.

درگاه امن فروشگاه مصطفی

 

جهت استفاده از درگاه پرداخت با هرکارت بانکی می توان از هر درگاه پرداختی استفاده کرد و

پرداخت را انجام داد و نوع درگاه به بانک صادرکننده کارت شما ارتباطی ندارد.

به طور مثال، مـــی توان با کارت بانک کشاورزی یا هــــر کارت دیگـــر از درگاه بانک سامان یا هـــر درگاه دیگـــری، خرید را به راحتـــی انجام داد.

شما هم می توانید خرید خود را با کارت بانکی تان به راحتی انجام دهید.

آموزش تصویری و آسان خرید از درگاه پرداخت

توجه : لینک دانلود پکیج، پس از خرید برای شما نمایان شده و به ایمیل واردشده نیز ارسال خواهد شد.
دقت کنید که ایمیل در ابتدای خود www ندارد.
 
همچنین تخفیف 50درصدی اعمال شده فقط تا تاریخ 1397/04/11 معتبر خواهد بود.
شما هزینه یک جلسه مشاوره را هم پرداخت نمی کنید!
اما با پکیج کنکورپلاس و با یک هزینه خیلی کم، تمامی رازها و تکنیک های مشاوران را یاد می گیرید و
خودتان را از هر مشاوری بی نیاز می کنید.
 

لازم به ذکر است که وارد کردن نام و نام خانوادگی صحیح،

یا داشتن ایمیل و یا شماره موبایل الزامی نبوده و می توانید

از ایمیل و یا شماره موبایل غیر واقعی استفاده نمایید،

چرا که پکیج پس از خرید برای شما فعال شده و قابل دانلود و استفاده است.

 

سه اصل مهم در خرید اینترنتی:

پرچم ایران MSS8.IR

فروشگاه مصطفی

حمایت کنیم:

(می توانید روی هرکدام از عکس های زیر کلیک کنید)

موسسه خیریه همت و فروشگاه مصطفیموسسه محک و فروشگاه مصطفی

 

الان شما دو راه پیش روی خودتون دارین. راه اول اینه که پکیج بی نظیر کنکورپلاس رو با یک قیمت خیلی کم در برابر هزینه های گزاف مشاوران کنکوری و سایر هزینه های کنکور تهیه می کنین و بهترین و کامل ترین آموزش هارو بدست میارین و واسه پیشرفت و موفقیت خودتون استفاده می کنین. راه دوم هم اینه که این پکیج رو تهیه نخواهید کرد! اما از همین الان تا پایان کنکور و حتی بعد از اون، علامت های سوال زیادی درباره روش اصلی و مدرن مطالعه و برنامه ریزی و به طور کل، روش جدید و قطعی موفقیت رتبه های برتر کنکور، در ذهن شما ایجاد خواهد شد که تمرکز رو حین مطالعه از شما خواهد گرفت که در پایان باز در سال بعد و بعد از یک سال وقت تلف کردن، ذهنتون برای رهایی از این چالش، شمارو مجبور میکنه که آخر این پکیج رو تهیه کنین. اما میدونین چه چیز مهمی رو از دست دادین؟ بله درسته، زمان رو که مهم ترین چیز برای یک کنکوری به حساب میاد.

رفع موانع ذهنی با پکیج کنکورپلاس

دوست خوب من، شما می تونید همین الان، خیلی راحت و سریع، این تکنیک ها و روش های برتر رو از همینجا تهیه کنید و یکبار برای همیشه راه موفقیت در کنکور رو بشناسید و در اون قدم بزارین و به موفقیت و پیشرفتی که آرزوی همه بوده و هست، خیلی راحت برسین. اگه به هردلیلی نتونستین این پکیج رو تهیه کنید، هیچ مشکلی نیست! چون قرار نیست که همه رتبه برتر بشن:) هرسال حدودا 1.000.000 نفر در کنکور شرکت میکنن در صورتی که ظرفیت دانشگاه های کشور بیشتر از تعداد شرکت کننده‌های کنکوره! یعنی اگه حتی شما برگه پاسخنامه کنکور رو سفید تحویل بدین، مطمئن باشین تو دانشگاه قبول میشین!

افراد بسیارکمی هستن که برای موفقیت‌های خودشون برنامه‌ دارن و روی خودشون سرمایه گذاری می‌کنن و به جای اینکه بعدا چندین برابر هزینه همون سرمایه گذاری ها رو به دانشگاه های آزاد و پیام نور بدن، میان با خرید این پکیج حرفه ای که به اندازه هزینه یک جلسه مشاوره هم نیست، خودشون رو از هر مشاور و مشاوره پولی راحت میکنن و چم و خم کار دستشون میاد.

این افراد همون 2 درصد از افرادی هستن که از بین 650.000 نفر شرکت کننده رشته تجربی، روپوش سفید پزشکی رو در آینده می پوشن.

در پایان، برای همه شما عزیزان

آرزوی موفقیت و پیروزی رو داریم.

آینده خودتون رو از همین امروز بسازید،

چرا که کار امروز رو به فردا سپردن، تنها در

افراد شکست خورده دیده میشه.



 

 

 

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 516

برچسب های مهم

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش   فرمت اصلی PSD و PNG   سایز استوری اینستاگرام مخصوص پیچ های کاری و شخصی مخصوصا بلاگر ها کیفیت عالی لایه باز قابل ویرایش با این فایل میتونین پس زمینه های استوری های بسیاز جذابتری داشته باشین   فرمت دانلود zip ... ...

پاورپونت آموزش چکیده نویسی (ویژه اساتید پژوهش)

پاورپونت آموزش چکیده نویسی (ویژه اساتید پژوهش)

بسمه تعالی   پاورپونت آموزش چکیده نویسی - ابزاری کلیدی برای اساتید پژوهش آیا به دنبال راهی هستید تا مهارت‌های چکیده نویسی خود را به سطح بعدی ببرید؟ پاورپونت آموزش چکیده نویسی ما، طراحی شده ویژه اساتید پژوهش، ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا با اصول و تکنیک‌های ... ...

طرح جابر برنج

طرح جابر برنج

طرح جابر برنج طرح جابر برنج مناسب برای پایه اول، دوم و سوم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی می باشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح ... ...

پس زمینه لایه باز استوری اینستاگرام حاشیه صورتی اسب تکشاخ یونیکورن

پس زمینه لایه باز استوری اینستاگرام  حاشیه صورتی  اسب تکشاخ یونیکورن

پس زمینه لایه باز استوری اینستاگرام حاشیه صورتی اسب تکشاخ یونیکورن     فرمت اصلی PSD   سایز استوری اینستاگرام مخصوص پیچ های کاری و شخصی مخصوصا بلاگر ها کیفیت عالی لایه باز قابل ویرایش با این فایل میتونین پس زمینه های استوری های بسیاز جذابتری داشته باشین   فرمت ... ...

سوالات امتحانات خرداد زبان انگلیسی نهم

سوالات امتحانات خرداد زبان انگلیسی نهم

عنوان جزوه : سوالات امتحانات خرداد زبان انگلیسی پایه نهم تعداد صفحات : 11 فرمت جزوه : pdf توضیحات بیشتر درباره جزوه : جزوه سوالات برای امادگی امتحانات نوبت دوم زبان انگلیسی و مربوط به پایه نهم است. این جزوه در 11 صفحه اماده سازی شده است و کیفیت بالایی دارد. لازم به ... ...

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

متن کامل مقالات «کنفرانس بین المللی مبلمان و دکوراسیون - دکو 2011» - 35 مقاله

متن کامل مقالات «کنفرانس بین المللی مبلمان و دکوراسیون - دکو 2011»  - 35 مقاله

نخستین کنفرانس بین المللی مبلمان و دکوراسیون - دکو 2011 دل مرکز همایش های صدا و سیما (تهران) برگزار شده است. متن کامل 35 مقاله به صورت PDF در این بسته ارائه شده است.   محورهای کنفرانس دکو 2011: - چشم اندازو چالش های صنعت مبلمان کشور در بخش های واردات، تولید، توزیع و ... ...

مراحل ساختمان سازی

مراحل ساختمان سازی در این تحقیق موضوعات مراحل انجام کار ساختمان سازی بعد از انجام قرارداد تجهیز کارگاه و اماده کردن کارگاه ساختمانی تسطیح محوطه گود برداری زهکشی پر کردن چاه ها  قنوات و قطع اشجار نقاط نشانه و مبدا ساختمان ها و تجهیزات و تجهیز کارگاه تحویل وکنترل مصالح انواع ... ...

طرح جامع اتوکد شهر رشت – تفصیلی

طرح جامع اتوکد شهر رشت – تفصیلی

طرح جامع شهر رشت شامل یک فایل اتوکد لایه باز متشکل از بیش از ۱۰ نقشه کامل بوده و به صورت کامل کلیه اماکن و راههای شهر رشت را شامل می شود.   طرح تفصیلی چیست؟ طرح تفصیلی طرحی است که بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع، نحوه استفاده از زمین های شهری را در سطح محلات مختلف ... ...

دانلود پاورپوینت خلاصه كتاب عكاسی هنر ميان مايه

دانلود پاورپوینت خلاصه كتاب عكاسی هنر ميان مايه

عنوان: خلاصه كتاب عكاسي هنر ميان مايه فرمت فایل: pptx تعداد اسلاید ها: 68 زبان: فارسی دسته بندی: هنر چکیده: عکاسی در لغت به معنای روش عکاسی و عکسبرداری است و همچنین به عمل و شغل عکاس نیز گفته می‌شود. این هنر در اکثر زبان‌های جهان فتوگرافی خوانده می‌شود که ترکیبی از دو ... ...

کتاب قوانین جهان هستی

کتاب قوانین جهان هستی

قوانین جهان هستی همه ما در خانه خود قوانینی را وضع کرده ایم و همه افراد خانواده موظف به رعایت کردن و احترام گذاشتن به این قوانین هستند. در محله و شهر ما نیز قوانینی حاکم است در هر کشوری قوانین مختلفی وجود دارد و مردم آن شهر یا کشور موظف به رعایت آن قوانین هستند. اگر کسی ... ...

پکیج تست کنکور علوم انسانی شامل تمامی دروس ویرایش جدید

پکیج تست کنکور علوم انسانی شامل تمامی دروس ویرایش جدید شامل آزمونهای سنجش شامل تمامی دروس دهم ویازدهم و پیش دانشگاهی متوسطه تست کنکور انسانی شامل تک تک دروس وهمچنین تست جامع کل دروس انسانی  آزمونهای قلم چی  کنکور 95 قیمت این پکیج بسیار بالا میباشد که ما برای استفاده ... ...

کتاب دیوانه وار

کتاب دیوانه وار

نام کتاب : دیوانه وار نویسنده : کریستیان بوبن مترجم : مهوش قویمی فرمت : pdf ... ...

تجزیه و تحلیل تجربی روایی و پایایی معیارها و ابعاد کارت امتیازدهی متوازن

تجزیه و تحلیل تجربی روایی و پایایی معیارها و ابعاد کارت امتیازدهی متوازن

حجم فایل : 2.1 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 39 بنام خدا تجزیه و تحلیل تجربی روایی و پایایی معیارها و ابعاد کارت امتیازدهی متوازن تجزیه و تحلیل تجربی پایایی و روایی معیارها و ابعاد کارت امتیازدهی متوازن چکیده در طول سال های متمادی ، حسابداران مدیریت در طراحی ... ...

کاربرد هوش و فکر

کاربرد هوش و فکر

نام کتاب : کاربرد هوش و فکر نویسنده :دکتر ژوزف مورفی مترجم : هوشیار رزم آزما فرمت : pdf ... ...

روانشناسی ثروت 2(چگونه ثروتمند شویم)

روانشناسی ثروت 2(چگونه ثروتمند شویم)

تنها عامل تعیین کننده فقر یا ثروت! استاد عباس منش معتقد است تغییر وضعیت مالی ما از نقطه ای شروع می شود که باور می کنیم هیچ اتفاقی بدون اجازه ی ما وارد زندگی مان نمی شود… باور می کنیم وضعیت مالی ای که اکنون داریم، میزان درآمدمان، میزان رضایتی که از این وضعیت مالی داریم و … ... ...

پاورپوینت قانون اساسی

پاورپوینت قانون اساسی

قانونپیوندهای اجتماعی بین مردم عمل می‌کند. قانون معرب کلمه یونانی canon است که به فرانسه loiو به انگلیسی law ترجمه می‌شود.مفهوم عامتری نیز نسبت به قانون وجود دارد. به عبارت دیگر هر چیزی که تنظیم کننده رفتار انسان باشد، قانون نام دارد. این قانون می‌تواند قوانین فیزیکی باشد ... ...

دانلود پاورپوینت کمپینگ بیمارستان کودکان سرطانی

دانلود پاورپوینت کمپینگ بیمارستان کودکان سرطانی

فهرست تعریف بیمارستانرده بندی بیمارستانانواع بیمارستانبیمارستان برحسب ماموریتمعماری بیمارستانطرح ریزی، موقعیتجهتورودی هادرمانگاه بیماران سرپاییراهرومسیریابیدرپلهآسانسوربخش جراحیاتاق های جراحیروشناییاتاق بیهوشیاتاق شستشواتاق اشیا استریل و زیر مجموعه های آنبهداشت و تهویه ... ...

وکتور کورل 12دعای فرج

وکتور کورل 12دعای فرج

دعای فرج امام زمان (عج)  وکتور کورل 12دعای فرج  برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما