ما آمده ایم تا با کمک شما بهترین در اینترنت باشیم. توجه:این وب سایت فقط بخش بازاریابی آن فعال است. پشتیبان:tanvarzshop@gmail.com

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 903
  • بازدید دیروز : 856
  • بازدید کل : 3983572

پیوند ها

دوره روانشناسی ثروت ۳ (کسب و کار فوق العاده)


دوره روانشناسی ثروت ۳ (کسب و کار فوق العاده)

ماجرای تاکسی پیکان دنده آرژانتینی بدون کولر من و دردسرهایی که به عنوان یک راننده تاکسی در بندرعباس داشتم، برای بسیاری از شما آشناست و حتی همان چیزی که روزی واقعیت انکار ناپذیر زندگی‌ام بوده، گاه به موضوعی طنز آمیز در فایل‌هایم بدل می‌شود. من همان فرد با چنین گذشته‌ی پر آشوبی بودم که تمام دغدغه زندگی‌اش مواجه نشدن با پلیس‌های راهنمایی و تمام خوشحالی زندگی‌اش مواجه شدن با مسافر دربستی بوده.

قصدم از یادآوری موضوع، این است که بگویم نمی‌توانی هیچ بهانه‌ای برای موفق نشدن داشته باشی و می‌توانی هر وضعیتی را تغییر دهی، همانگونه که من آن وضعیت را در کمتر از ۸ سال به طور بنیادین تغییر دادم.

الان در ویلای رؤیایی‌ام در یکی از زیباترین مناطق فلوریدای آمریکا زندگی می‌کنم که بر روی دریاچه‌ای ساخته شده که بخشی از ملک شخصی‌ام است و سود سرمایه گذاری‌هایم به راحتی کفاف یک زندگی مرفه برای سه نسل آینده‌ام را تأمین کرده است.

وقتی به حاصل زندگی ام می نگرم، خودم را مثال باغبانی‌می بینم که نه تنها سالها راه و روش زیرک‌ترین باغبانهاکه تناورترین درختان را از دل یک بذر کوچک به وجود آورده‌اند را بررسی نموده، بلکه خودش نیز بذرهای زیادی را تبدیل به درختان تناور و پرثمر نموده.

درختانی که آنقدر قد کشیده‌اند، که علف‌ هرز برایشان بی معنی است زیرا سایه هاشان آنقدر زیاد شده که هیچ علف هرزی در کنارشان دوام نمی‌آورد.

شما نیز قادری با آموزش های دوره روانشناسی ثروت۳، اگر خودت بخواهی، از خود چنین باغبانی بسازی!

دلایل لایق بودنم برای تولید روانشناسی ثروت۳ و آموزش مدیریت کسب و کار:

به این دلیل ۳ سال از زندگی‌ام را صرف تحقیقات در کسب و کارهای موفق سراسر جهان و تولید روانشناسی ثروت۳ نمودم تا به شما توانایی شناسایی فرصت‌هایی را آموزش دهم که هر کدام شان یک کسب و کار پر درآمد باشد. مهم نیست در ایران باشی، آمریکا، افغانستان یا هر جای دیگری از این دنیا!

از موفقیت‌هایی صحبت نمی‌کنم که قرار است در آینده کسب کنم، بلکه از نتایجی می گویم که همین الان آن‌ها را دارم. با اینکه کسب و کارهای بسیار موفق در سراسر جهان را زیر ذره بین گذاشته‌ام، اما کمتر افرادی را یافته‌اند کههم کسب و کار موفقی داشته باشند و هم سایر جنبه‌های زندگی‌شان عالی باشد. افرادی را دیده‌ام که کسب و کارشان بسیار موفق بود اما هیچ زمان آزادی برای گذراندن با خانواده‌شان نداشتند. افرادی که لحظه‌ای نمی‌توانستند موبایلشان را از خود دور کنند و حیات کسب و کارشان منوط به حضور فیزیکی خودشان بوده است. افرادی که برای گرفتن نتیجه، مجبورند از خانواده‌شان دور باشند. بزرگ شدن فرزندشان را نبینند و حتی روابط خانوادگی‌شان با خطراتی همراه شود.

اما زندگی من نه تنها در کسب و کار، بلکه در تمامی جنبه‌هایش، اعم از روابط، سلامتی، آرامش و ارتباط با خدایم، زیبا و موفق است.

من تجربه ساختن میلیاردها تومان سرمایه از یک ایده ساده را دارم که با تجربه‌های بازار، آن را ایده‌ای شکست خورده نامیده بودند.

توانسته‌ام در کسب و کارم سیستمی هماهنگ را رهبری کنم که هر بخش از آن در جایی از دنیا مستقر، اما کاملاً با هم هماهنگ است. به این دلیل قادرم نحوه مدیریت کارکنان، ایجاد سیستم خودکار، نحوه استخدام نیروهای مناسب و … را به شما بیاموزم.

لیاقت دارم به شما بگویم، چگونه کسب و کار شخصی‌ات را راه بیندازی و به آزادی مالی برسی.

روانشناسی ثروت۳، فقط فرمول یک کسب و کار موفق را در اختیارت نمی‌گذارد بلکه شما را به سمت کسب و کاری هدایت می‌کند که در تمام جنبه‌های زندگی ات راضی کننده باشد.

تمرینات این دوره به گونه‌ای طراحی شده تا کانون تمرکز شما را بر روی مسائل اساسی کسب و کار بگذارد. این تمرینات باوری به شما می‌دهد تا بتوانی همه مسائل حیاتی کسب و کارت را با آن باورهای قدرتمند کننده، بررسی و اثر بخش ترین تصمیم ممکن برای کسب و کارت را اتخاذ نمایی.

این دوره در حکم یک بستر برای شروع کسب و کار است که باید جلسه به جلسه ساخته شود. اساسی‌ترین مسائل را در اولین جلسات می‌آموزی تا پایه های کسب و کارت روی آن بستر شکل بگیرد و سپس در هر جلسه این بستر رشد بیشتری یافته و کسب و کارت را به نتایجی می رساند که از تمام جهات موفق خواهد بود.

اگر می خواهی کسب و کاری موفق و سودآوری داشته باشی، باید این بینش را در خود ایجاد کنی که : قرار نیست هیچ مسئله‌ای در کسب و کار نباشد. بلکه قرار است من توانایی خلق ثروت از آن مسائل را داشته باشم!

قرار است با ایمان و باوری که با آموزش‌های این دوره می‌سازی، به نیروی الهامات درونی‌ات وصل و از هر مسئله ای در کسب و کارت، بزرگتر باشی زیرا یک کسب و کار بی مسئله، کسب و کاری مرده است. اینگونه است که خداوند در قالب الهام یک ایده یا راهکار، در کسب و کارت ظاهر می شود تا بتوانی از دل چیزی که اکثر افراد آن را مصیبتت دانسته و فرار می‌کنند، ثروت خلق کنی.

تمام کسب و کارهای با ارزش بیلیون‌ها دلار در همین ۱۰ سال اخیر، حاصل کشف بازارهای گسترده و پر رونقی بودهکه پشتِ نقاب مسائل به ظاهر حل نشدنی و چیزهایی که دیگران مصیبت می‌دانستند، پنهان بوده.

کسب و کارهایی که از دل تحریم، جنگ، شکست اقتصاد و … بنا شده‌اند، چون صاحبان شان خود را از آن مسائل بزرگ‌تر می‌دانند، توانایی حل مسئله به نفع خود را آموخته‌اند و “روانشناسی ثروت۳ با موضوع کسب و کار فوق العاده” قرار است ایجاد کسب و کاری سودآور، از هر مسئله‌ی کوچک و بزرگی را آموزش دهد.

کسب و کار، یعنی حل مسئله!

هرچه مسائل بزرگتری حل کنی، کسب و کار موفق‌تر و سودآورتری ساخته و ثروت بیشتری خلق می‌کنی، هرچه مسائل آدمهای بیشتری را حل کنی، ثروت بیشتری می‌سازی و می توانی از دل مشکلات، بازاری جدید برای خدمات و کسب و کارت خلق کنی.

آموزش‌های روانشناسی ثروت ۳، مهارت حل مسئله را در شما می‌سازد تا فردی باشی که نه تنها نگران مسائل نیست، بلکه آن را یک فرصت جدید برای رشد می‌داند. مانند فردی که در بخش طوفان خیز ساحل که همه از آن فراری‌اند، توربینی گذاشته و از آن برق تولید می‌کند.

مثل فردی که در کویری که همه آن را زمینی بی ارزش می‌دانند، سلول‌های خورشیدی کاشته و برق تولید می‌کند.کسب و کار تو به چنین ذهنیتی نیاز دارد تا اگر روزی به شما خبر داده شده که:

آقای رئیس، مغز متفکر شرکت دیگر سر کار نمی‌آید!

آقای رئیس، تبلیغاتی که برایش آنهمه پول صرف شد، دیگر جواب نمی‌دهد.

آقای رئیس، رقبا کالاهای بهتری وارد بازار کرده‌اند!

آقای رئیس، فروش کاهش یافته، قمیت دلار دچار نوسان شده، دولت تغییر کرده و …

قادری بدون نگرانی، از دل همه‌ی این ماجراها، بازاری جدید برای کسب و کارت بسازی زیرا این قانون را یاد گرفته‌ای که گسترش، فقط از درِ حل مسائل می‌گذرد. یاد گرفته‌ای که راه گسترش یک کسب و کار، حل مسائلی است که دیگران از آن گریزانند.

جهان آماده است تا حامی چنین تفکری باشد و او را به سمت فرصت‌های بی نهایتش هدایت کند

ساختن این ذهنیت، مهم‌ترین مأموریت روانشناسی ثروت ۳ است. این ذهنیت مهم ترین عامل مشترک همه کسب و کارهای موفقی بوده که مطالعه کرده‌ام. این ذهنیت در زندگی و کسب و کارِ من، بالاترین ارزش و اولویت را داراست و برای شما نیز باید اینگونه باشد.

بزرگترین مانعی که موجب شده افراد زیادی، توانایی و لیاقت های خود را نادیده و بی خیال کسب و کاری شوند که تمام وجودشان آن را می خواهد، این است که :

عادت کرده اند همه چیز را با دید عقلانی خود و افرادی ببینند که بعنوان با تجربه، کارآمد و متخصص می شناسند! آنها مرتبا همه چیز را از عینک این عقلانیت نگریسته ومی گویند:

عقل حکم می کند که قبل از تولید، به فکر مشتری یابی باشی!

عقل حکم می کند قبلا از شروع کار، نیروهای کارآمدی داشته باشی، عقل حکم می کند، سرمایه اولیه داشته باشی و هزاران حکم عقلانی دیگر. بعد به شرایطی که فراموش کرده اند حاصل همان نگاه عقلانی است، نگاه کرده و می گویند:

اما من حتی توانایی جور کردن یک دفتر کار را هم ندارم! و هزار امای دیگر…

هیچگاه از خودت پرسیده ای که:

این عقل از کجا آمده و چگونه به این نتایج رسیده؟!!

عقلانیتی که اینهمه به آن اکتفا داریم، آیا چیزی نیست جز، نگاه محدود به جهان و تجاربی که ۹۹% شان هم حاصل باورهای محدود کننده است!

چرا این عقلانیت را باور داری اما خدایی که هر لحظه در حل هدایت روند جهان است را باور نداری!

همان خدایی که یک دانه را به سمت نور هدایت می کند، همان خدایی که می گوید من خیر و شرت را به تو الهام می کنم !

می توانم هزاران مثال درباره این نوع هدایت در کسب و کار خودم و دیگرانی که باورهای مرا داشتند، بیاورم کهچگونه به طرزی غیر عقلانی به راهکار، ایده و مسیری هدایت شدیم که بعدها از دل آن، موفقیت مالی ای زاده شد که اگر هزاران کارشناس فنی و تحلیلگر بازار و اقتصاد می خواستند آن را طراحی کنند، هرگز از عهده اش بر نمی آمدند.

هزاران نامه از دوستانی دارم که اظهار می کنند به طرزی معجزه وار با من آشنا و محصولاتم را خریداری نموده اند!

شاید شما هم یکی از آنها باشید. به نحوه آشنایی ات با من کمی فکر کن تا جریان این هدایت و فایده اش در کسب و کارت را بهتر درک کنی

این نتایج، واقعیت زندگی من است زیرا ۹۹% تلاش من در مورد نحوه ساختن این ایمان و وصل شدن به جریان این هدایت بوده

از هدایتی صحبت می کنم که بسیار با مشاوره دادن و راهنمایی کردن، از زمین تا آسمان است! تفاوتش مانند این است که به شما اطلاع دهند که در فلان جزیره، گنج با ارزشی در عمق یک متری خاک پنهان است. تا اینکه فردی نه تنها به شما نقشه همان گنج را بدهد، بلکه شما را مستقیما به آن نقطه ببرد، تجزیهات پیشرفته حفاری، همراه با فردی که حفار ماهری است را نیز در اختیارت بگذراد و حتی خریداری هم برای خریدن آن گنج، به شما معرفی کند

ماموریت جلسه دوم و سوم، فعال کردن نیروی هدایتی است که به تو این فرصت را می دهد تا به جای تکیه برعقلانیت، نیروی هدایت درونی ات را باور و به آن متکی شوی تا در وجودت جریان یابد و راهکارها را در زمان مناسب و در مکان مناسب به شما بگوید.

آنوقت حتی اگر یک خانم خانه دار باشی، یا فردی که تحصیلات دانشگاهی ندارد یا فردی که دانشجو است، یا فردی که در روستایی دور افتاده است و قصد راه اندازی کسب و کاری آنلاین را دارد، در حالیکه از کد نویسی چیزی نمی داند و…

این نیرو به تو کمک می کند تا کسب و کارت را راه بیندازی، مشتری ها را پیدا کنی، مجوز ها را بگیری، متخصصان لازم را پیدا کنی و…

این جلسات، بسیار مهم تر از جلساتی است که درباره بازاریابی، نحوه مشتری سازی، نحوه بهینه سازی تولید، استخدام نیزو و حتی خلاقیت در کسب و کارتان صحبت می کنم.

خیلی مهم است که تمرینات این جلسات را با تعهد، باور و ایمان کامل انجام دهی

موضوع جلسه چهارم و پنجم، ساختن باوری است که عنصری حیاتی برای شکل دادن پیکره ی کسب و کارت است.

خیلی مهم است که آموزش های این دو جلسه را مانند وحی منزل بپذیری و متعهد به رفتار کردن بر طبق باوری باشی که به کمک آموزش های این دو جلسه، می سازی!

زیرا این باور، ظرف کسب و کارت را می سازد و همه ی اتفاقاتی را شکل می دهد که در مسیر کسب و کارت تجربه می کنی:

از مسیری که به سمت آن هدایت می شوی!

ایده ها و شرایطی که با آن برخورد می کنی!

واکنشی که در برابر مسائل به ظاهر نادلخواه در کسب و کارت داری،

افرادی که در این مسیر به کمک ات می آیند، کارمندان، مشتری ها و بازارهایی که به کسب و کارت ات جذب می شود همه و همه کیفیت شان دقیقا به اندازه ی کیفیت ساخته شدن این باور و تعهد و وفاداری ات به اجرای این باور نه تنها در کسب و کارت، که در همه ی لحظه های زندگی ات است.

این باور رهبر کسب و کارت می شود. پس هرچه قدرتمند کننده تر ساخته شود، رهبر لایق تری می آفریند.

دوست دارم ساعت ها درباره جدی گرفتن پرداختن به این باور تاکید کنم زیرا هرچه بیشتر پیش می روم، هرچه روند کسب و کارهای موفق و واکنش صاحبان آن کسب و کارها به اتفاقات پیرامون شان را بررسی می کنم که چگونه با روش های خلاقانه، حتی گاهی با یک ایده ساده، بازار را به تسخیر خود درآورده اند، یا با یک تغییر جزئی، یک کسب و کار مرده را به تمام معنا زنده کرده اند، باز هم می بینم، همه چیز به این باور ختم شده است.

آبشخور آن نوع رفتار و واکنش متفاوت در برابر آن مسائل، تنها همین باور بوده و حتی مهم تر از آن، چگونگی مواجه شدن آنها با آن موقعیت ها، شرایط، ایده ها و راهکارها، همه و همه ساخته و پرداخته توسط این باور است و قرار است این تجارب در کسب و کار تو نیز رخ دهد، وقتیکه جهادی اکبر برای ساختن این باور راه می اندازی!

آنوقت این باور، مدیر واقعی همه جنبه های کسب و کارت می شود:

اینکه در چه مسیری قرار بگیری، چه ایده ای را اجرا کنی، دست روی چه محصول یا خدمتی بگذاری، چه نحوه بازاریابی یا تبلیغاتی داشته باشی و … همه و همه، به دست این باور شکل داده می شود.

تا این باور را نسازی، به مسیر آن ایده ها، راهکارها، شرایط، افراد، بازارها، مشتری ها، کارمندان و … که موفقیت کسب و کارت را می سازند، راهی نداری!

مأموریت این باور، هدایت کسب و کار تو در مدارِ نتایجی است که حتی اگر همه تجربه متخصصان زبده و تحلیلگران طراز اول بازار را به خدمت می گرفتی، قادر به ایجاد این نتایج نبودند.

کل داستان این است که چقدر می توانی موضوعات این دو جلسه را باور کنی و چقدر در عمل و رفتارت، این باور را به معرض اجرا در می آوری!

دیگر مهم نیست چقدر تجربه داری، چقدر سرمایه اولیه داری، چقدر تخصص داری!

نتیجه ای که در کسب و کارت خلق می شود، بستگی به پاسخی دارد که به این سوال می دهی:

آیا توانسته ای همه آنچه آموختی را مانند وحی منزل بپذیری و در رفتارت هم این پذیرش را نشان دهی؟!!!

این کل داستان کسب و کار است!

حتماً لحظه‌هایی در کسب و کار شخصی ات پیش آمده که اوضاع به گونه‌ای بوده که مرتباً از خودت پرسیده‌ای:

چرا هر چه تلاش می‌کنم، نتیجه‌ای که می‌خواهم، پیدایش نمی‌شود؟

چرا بعد از این همه تلاش، باز هم باید نگران هزینه‌ها، حقوق کارکنان، خرید موارد اولیه و … باشم؟

چرا به جای سود، رقم هزینه‌هایم در حال افزایش است؟

و یا اگر هنوز کسب و کارت را شروع نکرده‌ای، با اینکه دیگر برایت واضح شده که نمی‌توانی برای دیگران کار کنی، هر بار با ایده ای برای شروع مواجه می شوی، همان لحظه ذهنت هزاران دلیل منطقی می‌آورد که این یکی هم شدنی نیست:

آنوقت اینطور همه چیز را توجیه می‌کنی که من می‌خواهم کسب و کارم را شروع کنم اما:

حداقل باید پول اجاره یک دفتر را داشته باشم… اما الان دیگر سنی از من گذشته… اگر یک مرد بودم، شاید می‌توانستم اما یک زن به تنهایی نمی‌تواند…

به عبارتی، همانقدر که دلایل ات برای داشتن یک کسب و کار واضح است، به همان اندازه هم دلیل داری که فعلاً نمی‌ شود.

به همان اندازه که مشتاق اجرای ایده‌هایت در کسب و کار خودت هستی، به همان اندازه نیز ترس‌های بزرگی از موفق نشدن داری

اصلاً متوجه نیستی که خواسته‌ات از یک کسب کار فوق العاده را در مقابل باورهای محدود کننده‌ای قرار داده‌ای، که اجازه حرکت به سمت خواسته‌هایت را از تو گرفته.

یک پایت روی گاز است و پای دیگرت روی ترمز!!!

و به همین دلیل یک جا میخکوب شده‌ای و نمی‌دانی باید از کجا شروع کنی؟!!

در یک کلام، باورهای محدود کننده‌ات، هیچ فضایی برای ورود برکت به کسب و کارت باز نگذاشته و تو را به موقعیت و شرایطی محدود کرده که فقط نتیجه آن باورهاست و نه یک حقیقت محض!

به شرایط کنونی‌ات چسبیده‌ای و بر اساس آن شرایط، خواسته‌هایت را می‌سنجی و می‌بینی فرسنگ‌ها از آن دور هستی!

حقیقت این است که جهان بر اساس بازخوردی که از فرکانس‌های آن لحظه‌مان می‌گیرد، ما را وارد شرایط جدیدی می‌کند

اگر می‌بینی شرایط ات سال‌ها تغییر نکرده، برای این است که فرکانس‌هایت سالها تغییر نکرده

قرار نیست همیشه اوضاع اینگونه باشد همانطور که برای کسب و کار من و هزاران کسب و کار موفق دیگر، اوضاع کاملاً تغییر کرد زمانی که فرکانس و باور صاحب آن کسب و کار تغییر کرد.

اگر هنوز سوالت این است که از کجا شروع کنم؟ پاسخی بهتر از این نیست که از همین جا و با هر آنچه که الان داری شروع کن. زیرا قرار نیست اوضاع اینگونه بماند. زیرا در طی مسیر، پاسخ‌ها گفته می‌شود تا بتوانی از جایی که هستی، به جایی که می‌خواهی باشی، هدایت شوی!

آرزویت از کسب و کار و نتیجه‌ای که می‌خواهی برایت داشته باشد را، به اندازه شرایط کنونی، محدود نکن و با ساختن باورهای قدرتمند کننده‌ای که در دوره روانشناسی ثروت۳، درباره کسب و کارت آموزش می‌بینی، دست جهان را برای هدایت به شرایط بهتر، باز بگذار.

اول از همه بپذیر که همه آنچه در کسب و کارت می‌گذرد، توسط باورها و نگاه تو، بعنوان صاحب آن، به وجود آمده.

ارزش خدماتی که با کسب و کار ارائه می‌دهی، کارایی محصولاتی که تولید می‌کنی، جنس مشتری‌هایی که داری، اعم از اینکه چقدر مشتری‌های راحتی‌اند یا چقدر پر درسر و سخت‌اند، همه و همه توسط باورهایت تعیین شده.

و مهم‌تر از همه، موجودیت این کسب، حاصل باورهای توست و نتیجه‌اش به اندازه‌ای رضایت بخش است که باورهایت قدرتمند کننده‌اند و به اندازه‌ای مأیوس کننده است که باورهایت محدود کننده‌اند!

پس خیلی منطقی است که قبل از هر کاری، زمان زیادی را برای ساختن باورهای قدرتمند کننده‌ای هزینه نمایی، که پیکره‌ی کسب و کارت را شکل می‌دهد و تو را به سمت خواسته‌ات از آن کسب و کار و نتیجه‌ای رضایت بخش، هدایت می‌کنند.

حتی اگر باورهایت قدرتمند کننده‌اند نیز می‌توانند قدرتمند کننده تر بشوند.

این جلسه به مهمترین باورهای تأثیر گزار در موفقیت کسب و کار می‌پردازم و مهم‌تر از آن، این جلسه می‌خواهدتو را عادت دهد که درباره همه چیز، حتی باورهایی که می‌سازی، به کمتر از بهترین، قانع نشوی!

می‌توانی با تکرار این جلسات، هر بار باورهای قدرتمند کننده تری بسازی و از طریق آنها، به مسیر و شرایطی هدایت شوی که راحت‌تر و سریع‌تر، کسب و کارت را به موفقیت بیشتری می‌رساند.

این مسیری است که ایمان دارم به شادی، سلامتی و ثروت ختم می‌شود، اگر این مسیر را به شیوه روانشناسی ثروت۳ طی کنی و تمام آگاهی‌هایش را بپذیری، چه آنهایی که با باورهای کنونی‌ات تطابق دارند و به راحتی می‌توانی آنها را بپذیری و چه آنهایی که به هر دلیلی پذیرششان، برایت سخت است!

خیلی وقت‌ها که به نتایج کسب و کارت نگاه می‌کنی، می‌بینی با وجود اینکه همه راه‌های ممکن را امتحان کرده‌ای، از تبلیغات در رسانه‌های مختلف تا تولید محصولی با کیفیت بالا و قیمت حتی ارزان‌تر از بازار، اما با این حال، هنوز هم نتیجه‌ای که می‌خواهی، وارد کسب و کارت نشده.

هنوزرقم هزینه‌های بیشتر از رقم سود است، هنوز فروش بسیار پایین است و هنوز هم نگران تأمین هزینه‌های آخر ماه و حقوق کارکنان هستی!

بعد به کسب و کارهای موفقی نگاه می‌کنی که خیلی کمتر از شما تلاش فیزیکی داشته، تبلیغات کمتری داشته و حتی کالای مرغوب‌ترین نسبت به کالای شما ندارد، اما اجناس و خدمات اش در بازار محبوب‌تر از کسب و کار شماست و مشتری‌ها برای آن کالا صف کشیده‌اند.

بعد از خودت می‌پرسی، کجای کار من اشتباه است؟ً در حالیکه لازم است از خود بپرسی، کدام باور مانع نتیجه ای شده که من از کسب و کارم می خواهم؟

موضوع این جلسه، یکی از مهم‌ترین باورهایی است که ذهن صاحب یک کسب و کار را برنامه ریزی می‌کند برای ورود به مسیر:

بازارهای پر سود، مشتری‌های راحت و نتایجی راضی کننده در کسب و کار.

این باور، “احساس لیاقت ثروتمند بودن” نام دارد و یکی از مهم‌ترین رکن‌های اساسی یک کسب و کار ثروت آفرین است. زیرا بدون داشتن این باور ایده‌ها، شرایط و راه کارهای ثروت ساز و رونق آفرین، هیچ راهی به کسب و کار شما نمی‌یابد. این باور، تعیین کننده میزان ارزش خدمات یا محصولاتی است که در بازار ارائه می‌دهی.

این باور، رقم حساب بانکی‌ات را مشخص می‌کند

این باور میزان فروش و سود کسب و کارت و نوع نگاه مشتری‌ها به آنچه عرضه می‌کنی را تعیین می‌کند.

صاحب کسب و کاری که در درون “احساس لیاقت” ندارد، در مدار ایده‌ها، راهکارها، محصولات و خدماتی قرار می‌گیرد و نتایجی را در کسب و کارش تجربه می‌کند که به او احساس بی ارزشیِ بیشتری بدهد.

زیرا محال است که شما بعنوان صاحب یک کسب و کار، در وجودت احساس لیاقت نداشته باشی اما، به مسیر کسب و کاری هدایت شوی که نتیجه‌اش به شما احساس با ارزش بودن بدهد.

کسب و کار شما به اندازه‌ای که احساس لیاقت داشتن ثروت را داری، برایت ثروت می‌سازد.

تمرینات این جلسه به شما کمک می‌کند تا با ساختن این باور، از درون، لیاقت ثروتمند بودن را احساس نمایی. آنوقت این احساس، بستر یک کسب و کار ثروت آفرین را در وجودت خلق می‌کند.

بستری برای عادت کردن به ثروتمند بودن، داشتن حساب بانکی‌ای با رقم بالا.

بستری برای تجربه‌ی داشتن مشتری‌های راحت و فروش بالا و عادت کردن به خواندن گزارش‌های مالی‌ای که رقم هزینه‌هایش مرتباً در حال کاهش و رقم سود مرتباً در حال افزایش است.

اگر تصمیم گرفته‌ای که نتایج کسب و کارت متفاوت از سایر کسب و کارها باشد، باید متفاوت از صاحبان آن کسب و کارها باور، رفتار و عمل نمایی.

اگر می‌خواهی نتایج کسب و کارت متفاوت از گذشته باشد، باید اکنون متفاوت از گذشته‌ی خودت، باور، رفتار و عمل نمایی.

اگر همین یک جلسه از این دوره را جدی بگیری و تمرینات همین یک جلسه را انجام دهی و همین یک باور را به همان شکلی بسازی که در این جلسه آموزش داده شده است، آنوقت نتایجی را در کسب و کارت تجربه می‌کنی که برایت راضی کننده باشد.

منتظر خواندن نتایجی هستم که پس از ساختن این باور در کسب و کارت تجربه نمودی!

زمان‌هایی در کسب و کارت پیش می‌آید که اوضاع به گونه‌ای که می‌خواهی پیش نمی‌رود. شما محصولی تولید کرده‌ای با این امید که از فروش بالایی برخوردار باشد، اما بازار از آن استقبالی نمی‌کند.

شما تمام سرمایه‌ات را به پروژه‌ای تغذیه نموده‌ای که اصلاً نتیجه‌اش رضایت بخش نبوده و به جای سود، حتی ضرر و زیاد مالی نیز برایت به جای گذارده و … الان به جای سود و درآمد، خودت را در محاصره طلبکارها و قسط و بدهی می‌بینی و نمی‌دانی باید از کجا شروع کنی و چطور این روند را به سمت نتیجه‌ای تغییر دهی که می‌خواهی! به همین دلیل مستأصل شده و به خودت می گویی: می دانم که باید فقط به چیزی که می خواهم توجه کنم اما:

چطور می‌توانم به مشتری‌های فروانی که می‌خواهم فکر کنم، وقتی که هیچ تجربه‌ای از آنها نداشته‌ام؟

چطور می‌توانم به فروش بالایی که الان ندارم، توجه کنم؟

چطور می‌توانم کسب و کار پرسودی را متصور شوم درحالیکه با تماس‌های مکرر طلبکارهای عصبانی احاطه شده‌ام و گزارش‌های مالی روبه رویم، تنها ضررو زیان را نشان داده است؟

چطور می‌توانم به جای نگرانی درباره پرداخت هزینه حقوق کارکنان، عیدی، سنوات و صدها هزینه دیگر که هر روز در حال بیشتر شدن است، بر ایده‌هایی متمرکز شوم که موجب افزایش درآمدام می‌شود؟

این‌ها موقعیت‌هایی است که هر کارآفرینی ممکن است با آن مواجه شود و آنچه موفقیت یک کسب و کار یا شکست آن را تعیین می‌کند، توانایی صاحب کسب و کار در کنترل کانون توجه اش بر مشکل یا بر راه حل است.

در این جلسه می‌خواهم به شما بگویم که چگونه می‌توانی خودت و کانون توجه ات را برای متمرکز شدن به نتیجه ای تربیت نمایی که در هر جنبه از کسب و کارت می‌خواهی. زیرا این تنها راه ورود نتایج دلخواه، به کسب و کار و زندگی ات است.

آنوقت مانند آن تعداد ۱% موفق و ثروتمند می شوی که تنها به خاطر این توانایی، قادرند در هر برهه‌ای و از هر وضعیتی، ثروت بسازند، فارغ از اینکه چه حکومتی بر کنار می‌شود، چه حکومتی بر سر کار می‌آید یا جریان غالب جامعه چه نگاه و تفکری از اوضاع اقتصادی حاکم بر جامعه دارند!

و اکنون در این جلسه یاد می‌گیری که چطور کانون توجه ات از روی ناخواسته برداری و بر روی نتیجه‌ای بگذار که می‌خواهی. فارغ اینکه الان در چه شرایطی هستی!

زیرا این تنها راه ساختن یک کسب و کار فوق العاده است!

زیرا هرگز نمی‌توان همزمان هم بر مشکل توجه داشت، هم راه حل را یافت!

هرگز نمی‌توانی هم بر افزایش درآمد و سود متمرکز شوی و هم مواظب باشی که سرمایه‌ات را از دست ندهی!

نمی‌توانی هم بر مشتری‌های زیاد تمرکز کنی و هم نگران این موضوع باشی که می گویند: “پول دست مردم نیست… رکود است”

نمی‌توانی هم بر ساختن ثروت بیشتر تمرکز کنی و هم مراقب پرداخت مالیات باشی!

نمی‌توانی هم بر جذب کارمندان شایسته و لایق تمرکز کنی و هم مراقب باشی که افرادی با کمترین دستمزدها را استخدام نمایی!

نمی‌توانی هم بر داشتن سود زیاد تمرکز کنی و هم مرتباً آمار ضرر و زیان را بررسی نمایی!

شما در آنِ واحد، تنها قادری بر یکی از این دو متمرکز شوی. انتخاب کانون توجهات هر کدام شان باشد، ناآگاهانه از متضاد آن انتخاب، دورتر و دورتر شده و در موضوع مورد توجه ات، غرق‌تر می‌شوی. پس باید انتخاب کنی که می‌خواهی با چه نتایجی احاطه شوی؟!

تمرینات این جلسه راه حالی دائمی و ماندگار برای تمام دوران زندگی‌ات به تو می‌دهد تا بتوانی آگاهانه کانون توجه ات را بر نتیجه‌ای بگذاری، که می‌خواهی!

جذب مشتری‌هایی که می‌خواهی، جذب کارمندانی شایسته که بهره وری کسب و کارت را چندین برابر افزایش می‌دهد، ورود به دل بازارهایی که کسب و کارت را رشد می‌دهد و ورود به مدار خلاقیت‌ها و ایده‌هایی که حیات دوباره‌ای به کسب و کارت می‌بخشد.

اگر تمرینات و آموزه‌های همین یک جلسه را جدی گرفته و هر شب انجام دهی، نتایجی وارد کسب و کارت می‌شود که الان تصورش هم برایت سخت است.

منتظر خواندن نتایجی هستم که با انجام تمرینات و جدی گرفتن آموزش های این جلسه در کسب و کارت ایجاد شده!

سید حسین عباس منش

برای ادامه مطلب بر روی دانلود فایل کلیک کنید:

 

 


  انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 283

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...

کتاب فوق العاده زیبای نام باد جلد اول از سه گانه حماسه شاهکش اثر پاتریک راتفوس (The Name Of the Wind)

کتاب فوق العاده زیبای نام باد جلد اول از  سه گانه حماسه شاهکش اثر پاتریک راتفوس (The Name Of the Wind)

The Name of the Wind (The Kingkiller Chronicle #1) by Patrick Rothfuss Rating: 4.55/5 Genre: Fantasy , Epic Fantasy language: English Format: PDF & EPUBLiterary Awards: ALA Alex Award (2008), The Quill Award for Science Fiction/Fantasy/Horror (2007), Sakura Medal for ... ...

پروژه سورس سی شارپ ربات دریافت آنلاین قیمت شاخص های بارز های مالی داخلی و خارجی و ذخیره سازی در دیتابیس

پروژه سورس سی شارپ ربات دریافت آنلاین قیمت شاخص های بارز های مالی داخلی و خارجی و ذخیره سازی در دیتابیس

این پروژه به شما امکان می‌دهد تا از طریق یک برنامه ساده نوشته شده به زبان سی شارپ، اطلاعات مالی مهمی را از منابع مختلف دریافت کنید. این اطلاعات شامل قیمت‌های سهام، نرخ ارز، قیمت طلا و سایر شاخص‌های مالی باشد. شما می‌توانید این اطلاعات را به صورت خودکار و دوره‌ای از منابع ... ...

جدول اکسل شامل لیست قیمت شاخص های بازارهای مالی، برای سال 1401 و 1402

جدول اکسل شامل لیست قیمت شاخص های بازارهای مالی، برای سال 1401 و 1402

این محصول شامل جدول اکسل "لیست قیمت شاخص های بازار های مالی برای سال 1401 و 1402" است. این جدول شامل قیمت شاخص های مالی مختلف بصورت روزانه برای سال 1401 و 1402 است که به عنوان یک منبع اطلاعاتی مهم برای تحلیل و پیش بینی روند بازار های مالی و مقایسه آن با شاخص های مالی درون ... ...

سوالات پرسش ها و مسئله های فصل دوم فیزیک یازدهم (docx)

سوالات پرسش ها و مسئله های فصل دوم فیزیک یازدهم (docx)

سوالات تایپ شده پرسش ها و مسئله های فصل دوم فیزیک یازدهم ... ...

پایان نامه حقوقی آماده به زبان عربی الشريعة الاسلامية في دساتير الدول الاسلامية ( دراسة مقارنة )

پایان نامه حقوقی آماده به زبان عربی الشريعة الاسلامية في دساتير الدول الاسلامية ( دراسة مقارنة )

بسمه تعالی پایان نامه حقوق آماده به زبان عربی با عنوان: «الشريعة الاسلامية في دساتير الدول الاسلامية ( دراسة مقارنة )» سرفصل های این پایان نامه: المقدمة الفصل الاول: المفاهيم والكليات المبحث الاول: المفاهيم المطلب الاول : مفهوم الدستور ... ...

20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر

20  نکته در مورد نقش  تغذیه در  مطالعه و یادگیری بهتر

حجم فایل : 54.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 12 به نام خداوند بخشنده و مهربان 20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر اسلاید های زیر با عنوان 20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر و آمادگی بیشتر در کنکور به منظور استفاده ی دانش ... ...

اصول و طرز کار دستگاههاي پالس اكسيمتر

اصول و طرز کار  دستگاههاي پالس اكسيمتر

حجم فایل : 772.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 35 اصول و طرز كار دستگاههاي پالس اكسيمتر مقدمهمكانيسم انتقال اكسيژن در بدنروشهاي اندازه گيري ميزان اكسيژن خونپالس اكسيمتركاليبراسيوننگهداري پيشگيرانهايرادات روتينملاحظات خريد فهرست دستگاه پالس اكسيمتر مقدمه در ... ...

نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی

نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی

حجم فایل : 1.1 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 13 نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی سه ماههشش ماهه نه ماهه دوازده ماهه فرمول محاسبه پوشش ایمن سازی 3 ماهه شهرستان تعداد کودکان واکسینه شدهجمعیت هدف(کودکان زیر یکسال) 123 100 × × فرمول محاسبه پوشش ایمن سازی6 ماهه شهرستان ... ...

استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک

استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک

حجم فایل : 208.9 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 9 بنام خدا 1 استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک 2 مدل­سازی، خطی­سازی و طراحی کنترل پیش­بین در سیستم هلی­کوپتر اهداف این پروژه می باشند. روند شبیه سازی دینامیک این سیستم ... ...

پایان نامه آماده عربی درباره حقوق اساسی (القانون الدستوری)

پایان نامه آماده عربی درباره حقوق اساسی (القانون الدستوری)

بسمه تعالی   پژوهش آماده به زبان عربی درباره حقوق اساسی با عنوان «القانون الدستوری» مناسب برای اساتید حقوق جهت تدریس درس حقوق اساسی (القانون الدستوري)   سرفصل ها: المطلب الأول :القانون الدستوري تعريفه واهميته المطلب الثاني :معنى الدولة واركانها المطلب الثالث : ... ...

پاورپوینت کارگاه آشنایی با انواع و رتبه‌بندی مقالات و نشریات (2جلسه ای)

پاورپوینت کارگاه آشنایی با انواع و رتبه‌بندی مقالات و نشریات (2جلسه ای)

به نامه خدا به طور کلی، مقالات علمی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. از این رو یکی از کارگاه های پژوهشی آشنایی با انواع مقالات علمی و رتبه‌بندی نشریات است. بهتر است قبل از نگارش مقاله، نوع مقاله مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید و ساختار مربوط به آن را رعایت کنید. ... ...

تصاویر خیلی قدیمی از شهر اسفراین همراه با توضیح

تصاویر خیلی قدیمی از شهر اسفراین همراه با توضیح

تصاویرقدیمی با قدمت بیش از 20 سال  از میدان ها ، خیابان ها ، پارک ها ، مکان های مذهبی ، روستاها و ... از شهرستان اسفراین شهر دارالقرآن ، خاطرها را زنده میکند. ... ...

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

حجم فایل : 257.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا 1 2 تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه 3 فهرست آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آنتعريف مسالهکارهاي انجام شدهکارهاي آيندهنتيجه‌گيري و زمان‌بندي 4 آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آن 5 ... ...

داروهاي ضد افسردگي

داروهاي ضد افسردگي

حجم فایل : 137.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 35 بنام خدا www.rdaneshmand.com www.rdaneshmand.com داروهاي ضد افسردگي www.rdaneshmand.com داروهاي ضد افسردگي به‌ نكات‌ زير در ارتباط‌ با‌ داروهاي‌ ضد افسردگي‌توجه‌ كنيد:1) داروهاي‌ ضد افسردگي‌ در حالت‌ معمول‌ ... ...

کتاب دیوانه وار

کتاب دیوانه وار

نام کتاب : دیوانه وار نویسنده : کریستیان بوبن مترجم : مهوش قویمی فرمت : pdf ... ...

کاربرد هوش و فکر

کاربرد هوش و فکر

نام کتاب : کاربرد هوش و فکر نویسنده :دکتر ژوزف مورفی مترجم : هوشیار رزم آزما فرمت : pdf ... ...

وکتور کورل 12 اذان

وکتور کورل 12 اذان

وکتور کورل 12 اذان  . همراه با اعراب . وکتور کورل اذان برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . طرح برداری قابل برش توسط دستگاه برش شبرنگ و حکاکی توسط لیزر ... ...

The Cruel Prince by Holly Black (The folk of the Air #1)

The Cruel Prince by Holly Black (The folk of the Air #1)

The Cruel Prince (The Folk of the Air #1)by Holly Black Rating: 4.24/5 Genre: Fantasy , young adult language: English Format: PDF & EPUB   Of course I want to be like them. They’re beautiful as blades forged in some divine fire. They will live forever.And Cardan is ... ...

1مدیریت توسعه تامین کنندگان

1مدیریت توسعه تامین کنندگان

حجم فایل : 2.0 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا ارزيابي و ارتقاء تامين كنندگان مديريت توسعه تامين كنندگان(فرايند P-2-4) بر مبناي دو استراتژي محور ساپكو با نام هاي ” بهينه سازي و سيستماتيك نمودن فرايند انتخاب تامين كنندگان“ و ” ارتقاء و پرورش هدفمند ... ...

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش   فرمت اصلی PSD و PNG   سایز استوری اینستاگرام مخصوص پیچ های کاری و شخصی مخصوصا بلاگر ها کیفیت عالی لایه باز قابل ویرایش با این فایل میتونین پس زمینه های استوری های بسیاز جذابتری داشته باشین   فرمت دانلود zip ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما